خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران:

بیش از 10 میلیون نفر تا روز گذشته در مازندران مقیم شدند

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۱۸۶

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، تعداد مسافران مقیم را ۱۰ میلیون و ۳۸ هزار و ۷۴۳ نفر شب در استان اعلام کرد.

به گزارش ایلنا دلاور بزرگ نیا، ظهر جمعه، در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران کل بازدیدهای نظارتی انجام شده از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفا‌تر و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی و درمانی، حمل و نقل را ۵ هزار و ۲۷۸ مورد عنوان و اظهارداشت: در بازدیدهای نظارتی از واحدهای اقامتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی ۱۷۱ مورد تشویق و ۲۴۶ مورد تذکر و اخطار کتبی گزارش شده است. 

وی تعداد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی را ۱۰ هزار و ۹۳۵ مورد اعلام و افزود: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر ۷ هزار و ۱۲۳ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده است. 

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تعداد فوتی‌های ناشی از تصادف و تروما در بیمارستان‌ها را ۲۵ مورد عنوان و اذعان داشت: هزار و ۵۴۷ نفر تصادفی در مراکر درمانی و اورژانس پذیرش شدند. 

بزرگ نیا تعداد ماموریت‌های تصادفی و غیر تصادفی اورژانس ۱۱۵ را ۵ هزار و ۷۸۷ مورد بیان کرد. 

وی تعداد اماکن متخلف تعطیل شده را ۱۸ مورد و بازدیدهای نظارتی انجام شده از کلیه صنوف ۱۰ هزار و ۵۰۴ مورد اعلام کرد. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد نمایشگاههای فرهنگی، هنری و صنایع دستی را ۱۳ مورد و فروشگاههای فرهنگی و صنایع دستی را ۶۱۳ مورد اعلام کرد و گفت: ۲۰۸ هزار و ۴۹۴ بازدید کننده از موزه‌ها و ۴۴۰ هزار و ۱۷۷ نفر از اماکن تاریخی فرهنگی استان گزارش شده است. 

بزرگ نیا تعداد گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس را ۴۰ هزار و ۷۴۳ مورد بیان و اذعان داشت: ۵۱۵ مورد گشت‌های کنترلی و نظارتی استان و شهرستان‌ها تاکنون انجام شد. 

وی تعداد عملیات انجام شده هلال احمر را ۴۸۵ مورد، مراجعین سرپایی به پایگاههای هلال احمر را ۵ هزار و ۸۳۶ نفر و تعداد مجروحین تصادفات امدادرسانی توسط آن‌ها را ۵ هزار و ۹۹۶ نفر بیان کرد. 

بزرگ نیا مجموع سرویس جابجا شده برون و خروج استانی را ۴۰۰ هزار و ۳۱۹ مورد، مسافران جابجا شده را یک میلیون و ۴۳۸ هزار و ۳۰۲ نفر اعلام کرد. 

وی تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان از روستا‌ها را سه میلیون و ۱۷ هزار و ۵۸۰ نفر و گردشگران اقامت گزین در روستا‌ها را دو میلیون و ۶۳۳ هزار و ۵۵۲ نفر شب اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز