خبرگزاری کار ایران

استقبال بی نظیر مسافران نوروزی از کاروانسرای "ماهیدشت"

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۹۴۴

فرماندار کرمانشاه گفت: طی ده روز اخیر، کاروانسرای تاریخی ماهیدشت کرمانشاه پذیرای گردشگران نوروزی از اقصی نقاط کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، اواسط دی ماه سال گذشته، فرماندار کرمانشاه در بازدیدی از کاروانسرای ماهیدشت که به مخروبه و ابنیه‌ای متروک تبدیل شده بود، گفت: با تدبیر و همت می‌توان این کاروانسرا را احیا کرد.

هنوز یک ماه از این توصیه رنجبر، فرماندار شهرستان کرمانشاه نگذشته بود که برگزاری مراسم دهه فجر و آن هم برای اولین بار در سی سال گذشته در این کاروانسرا که با پوشش شبکه زاگرس نیز همراه بود نشان داد که به قول فرماندار کرمانشاه خواستن توانستن است و این توصیه سازنده بود.

تحقق این امر با تعامل و همراهی شهرداری و بخشداری ماهیدشت، میراث فرهنگی استان و نیز سازمان همیاری‌های شهرداری کرمانشاه ممکن شد.

بعد از مهیا شدن زیرساخت‌ها در این کارونسرای تاریخی، در نوروز امسال شاهد بازدید و حضور بسیاری از مسافران از این مکان زیبا و منحصر بفرد بودیم.

فضل الله رنجبر، فرماندار شهرستان کرمانشاه صبح امروز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایلنای کرمانشاه گفت: در کمتر از ده روز این کاروانسرا پذیرای بیش از یکصد نفر گردشگر نوروزی از اقصی نقاط کشور بوده است.

وی ضمن تشکر از شهرداری، شورای شهر و بخشداری ماهیدشت و همچنین تقدیر از سازمان همیاری شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه، تاکید کرد: هر زمان که اراده و عزم جدی در کار‌ها باشد و از همه مهم‌تر با توجه به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر همدل و همزبان بودن ملت و دولت مطمئن باشید نتایج مطلوب عاید خواهد شد.

رنجبر با اشاره به افزایش حضور گردشگران و مسافران نوروزی در کرمانشاه، گفت: این سرزمین قابلیت و ظرفیتهای مناسب بسیار ویژه‌ای برای توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارد که می‌توان از آنها به نحو موثر بهرهبرداری و استفاده کرد البته به شرط آنکه همدل و همزبان باشیم و اراده و عزم جدی برای به نتیجه رساندن کار‌ها در دستور کارمان باشد.

در ادامه فرماندار کرمانشاه از مدارس ستاد اسکان و سیاه چادرهای نمادین تولیدات دامی و کشاورزی در ماهیدشت بازدید کرده و از نحوه خدمات رسانی شهرداری و شورای شهر و بخشداری ماهیدشت قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز