خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان در گفتگو با ایلنا خبر داد:

افزایش ۲۶ درصدی اقامت مسافران نوروزی درکاشان نسبت به پارسال

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۸۶۰

رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان از افزایش ۲۶ درصدی مدت زمان اقامت مسافران نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل دراین شهرستان خبر داد.

ابوالفضل صدرائیه، در گفتگو با ایلنا در کاشان با اعلام این خبر، تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های ویژه مدیریت شهری درخدمات رسانی بیشتربرای اولین بار درکاشان و شهرهای اطراف مانند آران و بیدگل، نوش آباد، مرنجاب، نیاسر، قمصر و غیره که هدف استاندار محترم و دولت تدبیر و امید در ارائه هرچه خدمات رسانی بهتر، را دلیل مدت زمان اقامت مسافران نوروزی در این شهرستان عنوان کرد و اظهارداشت: با وجود اینکه عبور مسافران نوروزی از محورهای مواصلاتی کاشان درسالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد کاهش داشته‌ایم ولیکن مدت زمان اقامت مسافران در کاشان ۲۶ درصد رشد داشته‌ایم.

فرماندار کاشان از کاهش تصادفات جاده‌ای درمحورهای مواصلاتی این شهرستان در ۹ روزه اول تعطبلات نوروزی خبرداد و اظهارداشت: با توجه به سیاست‌گذاری که در خدمات سفر شهرستان کاشان با ایجاد ۴ ایستگاه سلامت و برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی روستایی در محورآزاد راه امیرکبیر و راه‌های ارتباطی و مواصلاتی کاشان که امکان استراحت را برای مسافران فراهم نموده است موجب کاهش چشمگیرحوادث جاده‌ای در این ایام شده است.

وی افزایش مدت زمان مسافران نوروری درشهرستان کاشان را درسالجاری موفقیت بسیار خوبی در بحث گردشگری این شهرستان عنوان کرد و اظهارداشت: افزایش ماندگاری مسافر از ۳ به ۵ روز درکاشان نشان دهنده پتانسیل بسیار بالا و توجه ویژه به توسعه و سرمایه گذاری بیشتر درگردشگری این شهرستان است.

فرماندار شهرستان کاشان بازدید ازباغ تاریخی فین کاشان با بیش از ۲۰۵ هزار نفر را به عنوان بیشترین بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی در سطح استان اصفهان عنوان کرد و گفت: حمام باغ فین و خانه بروجردی‌ها بعدار باغ فین به ترتیب با ۲۸ درصد و ۸درصد افزایش پر بازدید‌ترین بناهای تاریخی شهرستان کاشان بوده است.

وی اسکان بالغ بر ۶۰ درصد مسافران نوروزی در ۹ روزه اول تعطیلات نوروزی در مدارس کاشان را به عنوان بیشترین اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان عنوان کرد و اظهارداشت: آمارنشان دهنده این است که ضریب اشتغال تخت‌های هتل‌ها، اقامتگاههای سنتی و مهمانپیزهای شهرستان کاشان صددرصد بوده است.

رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان عدم رعایت مقررات توسط بعضی ازشهروندان دراسکان مسافران نوروزی به صورت سیاستگذاری واحد را مهم‌ترین مشکل در این بخش عنوان کرد واظهارداشت: با توجه اینکه مسافران نوروزی به عنوان می‌ه‌مان این شهرستان هستند باید خدماتی که به مسافرین ارائه می‌شود متناسب با سیاست‌گذاری‌هایی که برای جذب گردشگر داریم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز