خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی خبر داد:

ثبت بیش از ۱۹ هزار سرعت غیر مجاز طی هفته اول نوروز در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۵۷۲

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی از ثبت بیش از ۱۹ هزار مورد تخلف سرعت غیرمجاز در دو محور این استان طی ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در مشهد، جواد وحدتی فرد، با اشاره به وجود ۱۶ دوربین ثابت ثبت سرعت در محورهای مشهد- قوچان و برعکس و مشهد- تربت حیدریه و برعکس، افزود: از ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۹۳ آغاز طرح نوروزی تا پایان روز هفتم فروردین ماه جاری، در مجموع دو میلیون و ۸۱۵ هزار وسیله نقلیه از مقابل این دوربین‌ها تردد داشته‌اند که حدود ۷ درصد این خودرو‌ها مرتکب تخلف سرعت غیرمجاز شده‌اند.

وی ادامه داد: طی این ۱۲ روز، ۱۹ هزار و ۴۹۵ تخلف سرعت غیرمجاز شامل ۱۰ هزار و ۸۳۰ تخلف سرعت لحظه‌ای و هشت هزار و ۶۶۵ تخلف سرعت متوسط غیر مجاز، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق این ۱۶دوربین در این دو محور، ثبت و برای اعمال قانون به اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال شده است.

بیشترین سرعت ثبت شده

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی، بیشترین سرعت غیرمجاز ثبت شده لحظه‌ای از طریق این دوربین‌ها را مربوط به یک خودروی سواری با سرعت ۱۸۸ کیلومتر، در ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه بامداد هفتم فروردین ماه در محور چناران- مشهد و بیشترین سرعت متوسط غیرمجاز ثبت شده را مربوط به یک خودروی تویوتاکمری با سرعت ۱۷۷ کیلومتر، در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد ششم فروردین ماه در محور چناران- مشهد اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز