خبرگزاری کار ایران

از ۲۷ اسفند تا ۸ فروردین؛

بزرگ نیا: بیش از 6 میلیون نفرشب در مازندران اقامت داشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۵۵۹

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، از اقامت 6میلیون و 373 هزار و 590 نفر شب، از آغاز تعطیلات نوروزی تا روز گذشته در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، دلاور بزرگ نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خبر استان مازندران گفت: از 27 اسفند تا روز گذشته، 3512مورد بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی انجام شد.

وی افزود: 103 مورد تشویق  و 172 مورد تذکر و اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و ارسال شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی را 7 هزار و 540 مورد برشمرد و گفت: از 27 اسفند تا روز گذشته 5 هزار و 415 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در مازندران کشف و معدوم شد.

بزرگ نیا اظهار داشت: در این مدت 18 مورد فوت شده ناشی از تصادفات و تروما در بیمارستانها ثبت  و 1007 مورد تصادفی توسط اورژانس  و مراکز درمانی پذیرش شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به انجام 3 هزار و 855 ماموریت تصادفی و غیر تصادفی از آغاز تعطیلات نوروزی تا روز گذشته خبرداد و گفت: در مجموع 317 ماموریت امدادی نیز توسط جمعیت هلال احمر مازندران به ثبت رسید.

بزرگ نیا تعداد گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس را 27هزار و 143 مورد عنوان کرد و افزود: 340 مورد گشت کنترلی، نظارتی استان و شهرستانی انجام شد.

وی با اشاره به ورود 884 هزار و 874 سواری از مبادی پنجگانه استان،افزود: 778هزار و 803  سواری نیز از استان خارج شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد ورود اتوبوس از محورهای استان را 22 هزار و 123 مورد و تعداد خروج را 7 هزار626 دستگاه عنوان برشمرد.

بزرگ نیا ادامه داد: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون یک میلیون و  16هزار  و584 گردشگر و بازدید کننده از روستاهای مازندران گزارش شد.

وی خاطرنشان کرد: یک میلیون و 196 هزار و 410 گردشگر نیز در روستاهای استان اقامت داشته‌اند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز