خبرگزاری کار ایران

از ۱۶ اسفند تا کنون؛

عباسی: بیش از 4 میلیارد ریال واحدهای متخلف جریمه شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۵۰۴

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان مازندران گفت: از ۱۶ اسفند تاکنون ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی برای واحدهای متخلف در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، مهدی عباسی پیش از ظهر امروز در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ۱۶ اسفند در تمام شهرستان‌های مازندران شعب سیار شروع به کار کرده است اظهار داشت: تا کنون ۱۸۴۴ پرونده وارده گزارش شده است که از این تعداد ۱۸۰۲ پرونده مختومه شد.

وی افزود: این پرونده‌ها مربوط کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز بوده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه تا کنون ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی برای واحدهای متخلف در نظر گرفته شده است تصریح کرد: عمده تخلفات در بحث گرانفروشی ۵۵۱ مورد، عدم درج قیمت ۶۴۸ مورد، عدم صدور فاکتور ۱۹۲ مورد، کم فروشی ۶۳ مورد، حراج بدون مجوز ۳۷ مورد و عرضه خارج از شبکه ۱۳ مورد دریافت شده است.

عباسی اظهار داشت: ضابطه‌هایی از دانشگاه علوم پزشکی، اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت موظف هستند در بازار سرکشی کنند و گزارشات دریافتی را به تعزیرات ارائه دهند و سازمان این پرونده‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

وی با بیان اینکه پرونده‌های دریافت شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی می‌شوند زمان رسیدگی را زیر ۱۵ روز اعلام کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران بیشترین تخلفات در ایام نوروز را در بحث خوار و بار، ارزاق و میوه برشمرد و افزود: با نانوایی‌های کم فروش نیر مطابق قانون برخورد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز