خبرگزاری کار ایران

شهردار اهواز:

امسال مسافران نوروزی بیشتری در اهواز داشتیم

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۴۸۵

شهردار اهواز در دیدار با اعضاء ستاد نوروزی از زحمات آنان در روزهای اخیر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید خلف موسوی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات ستاد نوروزی در ایام نوروز اظهار داشت: در سالی که به گفته مقام معظم رهبری سال دولت، ملت، همدلی و همزبانی نامیده شده باید ارتباط مردم و شهرداری هرچه بیشتر و موثرتر باشد تا اعتماد عمومی جلب شود.

شهردار اهواز اظهار داشت: پرسنل شهرداری باید با همدلی و همزبانی با ارباب رجوع درصدد رفع مشکلات تا حد امکان گام بردارند و از سویی شهروندان نیز باید مشارکت بیشتری با شهرداری داشته باشند تا خدمات بهتری به آنان ارائه شود.

وی همچنین افزود: خوشبختانه امسال مسافران نوروزی بیشتری در اهواز داشتیم و شهرداری نیز نسبت به سال گذشته خدمات و امکانات رفاهی بیشتری به این عزیزان ارائه کرد.

موسوی در رابطه با ارائه گزارش عملکرد اقدامات نوروزی شهرداری اهواز یادآور شد: تمام فعالیت‌های نوروزی شهرداری باید مستند سازی شود و به صورت گزارش مفصل و تصویری به شورای شهر ارائه شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان شهرداری در ستاد نوروزی و ایام تعطیلات گفت: امیدوارم تمامیِ زحمات همکاران ما در این ستاد مورد قبول درگاه الهی قرار گرفته و رضایت‌مندی مردم را به‌همراه داشته باشد.

ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز