خبرگزاری کار ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم:

اورژانس و مراکز درمانی آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۳۹۸

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: اورژانس و مراکز درمانی آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از جهرم، رضا صحرایی ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: امداد نوروزی ۹۴ به شکل کامل از ۲۷ اسفندماه سال گذشته در حوزه‌های اورژانس، پیش بیمارستانی و بیمارستانی تاکنون روند بسیار خوبی داشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: ما در هفته اول تعطیلات نوروزی۹۴ به غیر از حادثه برخورد دو خودرو در تاریخ سوم فروردین ماه که منجر به مصدوم شدن ۱۲ نفر و فوت شدن یک نفر شده بود؛ تاکنون مشکل دیگری نداشتیم و بحمداله حال همگی مصدومین این حوادث رضایت بخش است.

وی افزود: از حوادث دیگر می‌توان به مصدوم شدن دو کوهنورد اشاره کرد که با تلاش نیروهای امدادی و حضور به موقع نیروهای اورژانس نیز این دو شهروند نیز نجات یافتند.

صحرایی با اشاره به اقدامات نظارتی در حوزه‌های درمانی بیان کرد: بازدید‌ها و نظارت‌های مستمری در این ایام صورت گرفته و اورژانس پیش بیمارستانی در مکان‌های مختلف استقرار یافته و تا آخرین زمان‌های تعطیلات آماده خدمت رسانی به مردم عزیز در محور‌های جاده‌ای و شهری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم خاطرنشان کرد: اورژانس‌های بیمارستانی نیز در آماده باش کامل هستند و خدمات رسانی خود را به مردم و مسافرین نوروزی به احسن وجه ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: نظارت‌ها و بازدید‌های محیطی از مراکز درمانی و کلینیک‌های ویژه دولتی و خصوصی صورت گرفته که خوشبختانه مشکل خاصی در امر خدمت رسانی گزارش نشده همچنین همکاری خوب آزمایشگاه‌های خصوصی، نظام پزشکی و مراکز دندانپزشکی و دیگر مراکز خصوصی باعث شده حداکثر خدمت رسانی به مردم و مسافرین ارائه شود.

 صحرایی گفت: پزشکان متخصص در رشته‌های مقیمی نیز در مدت ایام نوروز در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه در حال خدمت رسانی به شهروندان عزیز هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم ابراز امیدواری کرد: در ادامه هفته دوم سفرهای نوروزی نیز شاهد کمترین حوادث باشیم و سفر خوبی همراه با آرامش برای هموطنان آرزو داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز