خبرگزاری کار ایران

از آغاز تعطیلات نوروزی تا کنونصورت گرفته است؛

امداد رسانی به ۳ هزار و ۴۱۸ مصدوم

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۳۶۶

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون، در عملیات‌های امداد و نجات این جمعیت، ۳ هزار و ۴۱۸ مصدوم امداد رسانی شده‌اند.

به گزارش ایلنا، مهدی ولی‌پور پیش از ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد کل عملیات انجام شده از آغاز به کار ستاد خدمات سفر استان ۳۱۱ مورد است، افزود: تعداد اسکان اضطراری ۹۲۱ نفر بوده که دو هزار و ۴۵ نیروی امدادی در عملیات‌ها شرکت داشته‌اند.

ولی‌پور اظهار داشت: تعداد مراجعان تحت پوشش جمعیت هلال احمر را ۳۰۷ هزار و ۹۶ نفر است.

در ادامه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش مازندران از اسکان ۲۰ هزار و ۵۷ خانوار از ۲۸ اسفند تا روز گذشته در مدارس استان خبر داد و تصریح کرد: از ۲۸ اسفند تا روز گذشته ۲۴۶ هزار و ۴۰۲ نفر روز در مدارس و کلاس‌های درس مازندران اسکان یافتند.

محمدتقی عباسپور بیشترین اسکان فرهنگیان را در شهرهای رامسر، ساری و چالوس عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در سال جاری ۴۲۰ مدرسه، ۳ هزار و ۲۰۰ کلاس درس و ۳۵ پایگاه برای خدمات رسانی و اسکان فرهنگیان و غیر فرهنگیان در نظر گرفته شد.

عباسپور آمار اسکان شب گذشته در مدارس استان را دو هزار و ۷۹۸خانوار اعلام کرد.

همچنین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تعداد بازرسی‌های فعال روزانه این سازمان را ۳۳ نفر اعلام کرد و گفت: روز گذشته از ۱۲ تن گوشت سفید در استان بازرسی صورت گرفته است.

محمد محمدپور عمران تعداد بازرسی‌های انجام شده از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا روز گذشته را ۴۵۵ مورد عنوان کرد و افزود: در بازرسی‌های انجام شده ۲۹ واحد متخلف شناسایی شد.

وی با بیان اینکه ۱۹ گزارش مردمی دریافتی به کمیته تنظیم بازار و نظارت ارائه شد، اذعان داشت: تمام گزارش‌های دریافتی به ستاد مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز