خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر رودبار خبر داد:

اسکان حدود 2 هزار مسافر فرهنگی در مدارس رودبار

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۲۸۷

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر رودبار از اسکان بالغ بر یک هزار و 935 نفر مسافر فرهنگی در مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا ازرودبار، سید محمد احمدی امروز در جریان بازدید از اماکن اسکان نوروزی این شهرستان اظهار کرد: در ایام نوروز امسال 10 مدرسه با  67 کلاس در رودبار مهیای اسکان میهمانان نوروزی است.

وی با بیان اینکه 15 ستاد فرعی در شهرها و بخش‌های رودبار جهت استقبال از مسافران وگردشگران نوروزی فراهم شده است، افزود: تاکنون نیز مشکل خاصی برای میهمانان گزارش نشده است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر روبار از وجود 5زائرسرا، یک هتل،12رستوران،2مسافرخانه و سه مهمانپذیر درایام نوروز برای پذیرایی از گردشگران نوروزی رودبار خبر داد.

وی بیان داشت: ازابتدای شروع تعطیلات نوروزی  تاکنون یک هزار و 935 نفر در مدارس رودبار اسکان یافته‌اند.

احمدی یادآورشد: سه بیمارستان رودبار، منجیل ورستم آباد، سه درمانگاه و6داروخانه شبانه‌روزی نیز برای مداوای بیماران وحوادث احتمالی بین جاده‌ای هماهنگ شده است.

وی، همچنین با اشاره به بهره‌برداری بزرگراه رودبار- منجیل ونیز ادامه آزادراه رشت-قزوین در محدوده منجیل تصریح کرد: تاکنون بیش از 269هزار وسیله نقلیه از این مسیر وارد گیلان شده‌اند،که مشکل ترافیک سال‌های گذشته را نداشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز