خبرگزاری کار ایران

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران:

حدود 5 میلیون نفر شب طی هفته نخست تعطیلات در مازندران اقامت کردند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۲۳۶

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، از اقامت بیش از 4 میلیون و 883 هزار و 202 نفر شب در مازندران از 28 اسفند تا 6 فروردین خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی نبیان، ظهر امروز در نشستی با اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد: تا کنون بیش از یک هزار و 100 خبر مربوط به فعالیت این ستاد از طریق خبرنگاران مستقر در ستاد ارسال شد.

وی افزود: با توجه به بارندگی‌های اخیر، همچنان حضور پر رنگ مسافران به این استان را شاهد هستیم.
 
معاون عمرانی استاندار مازندران ، با بیان اینکه استان مازندران در روز گذشته  10/5 درصد از تردد جاده‌ای در کشور را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: از 28 اسفند 93 تا روز گذشته، بیش از 4 میلیون و 883 هزار و 202 نفر اقامت شب در مازندران به ثبت رسید.
 
وی، با اشاره به فعالیت کمیته امور دهیاری‌ها در ستاد اجرایی خدمات سفر استان، گفت: با توجه به اینکه 45 درصد از جمعیت استان در روستاها زندگی می‌کنند ، ایجاد این کمیته ضروری بوده است.
 
نبیان ادامه داد: روستاهای استان توانستند بیش از 570 هزار گردشگران و مسافران را در خود جای دهند.
 
وی، ایجاد نمایشگاه و فروشگاه‌های صنایع دستی با حضور هنرمندان سایر استان‌ها، برگزاری تورهای رایگان در شهرستان‌های مختلف، را از جمله فعالیت‌های شهرداری‌های استان دانست.
 
جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، با اشاره به رانش و ریزش کوه در محور هراز به دلیل بارندگی‌های شدید افزود: با تلاش  14 ساعته راهداران و نیروهای انتظامی این مسیر بازگشایی شد.
 
 
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز