خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خبر داد:

اقامت بیش از 4 میلیون نفر شب طی هفته اول نوروز در مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۱۶۹

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از بازدید 52 هزار و 581 گردشگر از موزه‌های استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، دلاور بزرگ نیا بعداظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد: از 27 اسفندماه 93 تا 5 فروردین 94 ، 4 میلیون و 181 هزار و 610 مسافر در مازندران نفر شب اقامت داشتند.

وی با بیان اینکه تعداد بازدیدهای نظارتی انجام شده از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر، صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی، درمانی و حمل و نقل 2 هزار و 679 مورد بوده است گفت: تعداد تشویق تاسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی طی 8 روز اخیر 65 مورد بوده است.

بزرگ نیا ادامه داد: اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری ،اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی 132 مورد به کمیته اجرایی خدمات سفر مازندران گزارش شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، تعداد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی را 4 هزار و 884 عنوان کرد.

وی اظهار کرد: 3 هزار و 792 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده است.

بزرگ نیا با بیان اینکه 12 نفر طی 8 روز اخیر بر اثر تصادفات جاده ای فوت شدند گفت: 715 نفر در مراکز درمانی و اورژانس پذیرش شدند.

وی ادامه داد: 2 هزار و 706 مورد ماموریت های تصادفی و غیر تصادفی از سوی اورژانس 115 گزارش شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، تعداد اماکن تعطیل شده را 4 مورد دانست.

بزرگ نیا با بیان اینکه 52 هزار و 581 گردشگر از موزه های استان بازدید کردند گفت: 125 هزار و 839 گردشگر از اماکن تاریخی فرهنگی استان بازدید کردند.

وی تعداد عملیات انجام شده توسط سازمان جمعیت هلال احمر استان را 213 مورد برشمرد و افزود: تعداد مراجعین سرپایی به پایگاه های هلال احمر 2 هزار و 397 مورد و تعداد مجروحین تصادفات امداد رسانی شده 2 هزار و 464 مورد گزارش شده است.

بزرگ نیا خاطرنشان کرد: تعداد گرشگران اقامت گزین روستاها 622 هزار و 260 نفر بوده است.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز