خبرگزاری کار ایران

امام جمعه آران وبیدگل:

برای توسعه گردشگری آران و بیدگل اقدام مناسبی صورت نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۱۵۸

امام جمعه آران وبیدگل گفت: در معرفی شهرستان آران و بیدگل به عنوان یک شهر گردشگری، اقدام لازم صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، آیت الله سید محمد  موسوی، در ششمین همایش هم‌اندیشی این شهرستان، تبادل نظر در توسعه زیر ساخت‌های  گردشگری آران وبیدگل را مورد تاکید جدی قرارداد و افزود: رساندن شهرستان آران وبیدگل به جایگاه  واقعی‌اش نیازمند همفکری  وهمکاری تمام فرهیختگان این شهرستان است.

امام جمعه آران و بیدگل، توسعه کشاورزی  به علت  کمبود منابع آبی در آران وبیدگل را غیر ممکن دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه دشت کاشان در معرض خطر بحران آب است باید  تغییر الگوی کشت و صرفه‌جویی در منابع آبی را مد نظر قرار دهیم.

 وی، مهم‌ترین بستر توسعه را امنیت و فناوری اطلاعات دانست و گفت : باتوجه به اینکه یکی از ابزارهای اقتصاد مقاومتی صنعت است و زمینه این توسعه نیز در شهرستان آران وبیدگل وجود دارد باید آن را توسعه دهیم.

موسوی،  درباره گردشگری این شهرستان خاطرنشان کرد :  قرار نیست فرهنگ بی‌دینی در شهرستان آران وبیدگل داشته باشیم بلکه می‌توانیم تغییر دهنده فرهنگ باشیم.

ششمین همایش هم اندیشی  شهرستان آران و بیدگل پیش از ظهر امروز در سالن  شهید عربیان این شهرستان با حضور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان ، امام جمعه ، فرماندار، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس ، مدیرعامل مخابرات استان اصفهان ، جمعی از مسئولین و نخبگان آران و بیدگل  برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز