خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته خادمان خواهرراهیان نوراستان اصفهان:

۶۰۰ خادم خواهردر کمیته راهیان نور اصفهان ثبت نام کرده‌اند

کد خبر : ۲۶۲۱۵۷

مسئول کمیته خادمان خواهرراهیان نوراستان اصفهان؛ با اشاره به برنامه ریزی‌های اصولی صورت گرفته جهت هدفمند کردن کار خادمین در ۳ اردوگاه متعلق به اصفهان تاکید کرد: ازآبانماه امسال که اعزام زائرین به مناطق عملیاتی جنوب آغاز شد شرایط به گونه‌ای فراهم شد است که به صورت میانگین ۴۰نفر خادم در اردوگاه‌ها حضور دارند.

به گزارش ستاد خبری راهیان نور سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان مستقر دراردوگاه شهید مسعودیان، اعظم منصوری، با اشاره به آماری از حضور خادمین در سال‌های قبل افزود: در سال‌های قبل اعزام خواهران خادم الشهداء به مناطق عملیاتی بصورت محدود بود و تنها درهر اردوگاه بصورت میانگین ۵ نفرخادم حضور داشت که این روند در سال جاری به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: افزایش کمی اعزام خواهران خادم به مناطق عملیاتی برای انجام فعالیت‌های جدید در اردوگاه‌ها وهمچنین فرهنگ سازی بیشتر برای زائرین است.

منصوری با اشاره به اینکه از آبانماه ۹۳ تا پایان ۱۵ فروردین ماه ۹۴ بیش از۳۰۰ خادم خواهر ازاستان اصفهان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند ادامه داد: امسال ایجاد شرایط معنوی برای خادمین نیز در راس برنامه‌ها بوده است به همین جهت سعی شده است ازثبت کنندگان در این طرح افراد با گرایش‌های تخصصی در زمینه‌های فرهنگی و دینی نیز حضور داشته باشند تا با قوت فعالیت‌های فرهنگی را ادامه دهند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه کمیت اعزام خواهران برای خادمی شهداء افزایش یافته است امیدواریم که سطح برنامه هانیز ازنظرکیفی باافزایش همراه باشد.

مسئول کمیته خادمین خواهرراهیان نوراستان اصفهان اظهارداشت: برگزاری کلاس‌های قرآن و تفسیر؛ مسابقات کتابخوانی جهت افزایش سطح بصیرت خادمین؛ برگزاری کلاس‌های مشاوره و روان‌شناسی برای زائرین، برگزاری کلاس‌های احکام و پاسخگویی به سوالات شرعی و غیره ازدیگربرنامه‌های انجام شده دراردوگاه‌های استان اصفهان است.

وی بیان داشت: هم اکنون درسایت کوله بار حدود۶۰۰نفر از خادمین خواهر ثبت نام کرده‌اند که ۲۰۰ نفر از این خادمین مربوط به شهرستان اصفهان و بقیه متعلق به استان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز