خبرگزاری کار ایران

توسط معاونان آموزش و پرورش فارس صورت گرفت؛

بازدید سرزده از ستادهای اسکان ناحیه1شیراز

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۱۴۶

معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی وآموزش ابتدایی آموزش وپرورش فارس از ستاد پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی ناحیه یک شیراز بازدید کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس، در جریان این بازدید سرزده، وضعیت خدمت رسانی به میهمانان در این ستاد بررسی شد.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش فارس دراین بازدید گفت: تکریم فرهنگیان از اهداف اساسی راه‌اندازی ستادهای اسکان در آموزش وپرورش است.

غلامعلی حق شناس افزود: آموزش و پرورش فارس تمام ظرفیت خود را برای ایجاد محیطی آرام برای فرهنگیان در مدت اقامت در مدارس به کار گرفته است.

وی گفت: قطعا" آموزش وپرورش به عنوان دستگاه محوری در خصوص اسکان میهمانان نوروزی وخصوصا فرهنگیان کشور نیازمند مساعدت و کمک‌های مالی سایر دستگاه‌های متولی امر اسکان میهمانان نوروزی است.

همچنین معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش فارس نیز در این بازدید وضعیت پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در ستاد مرکزی ناحیه یک شیراز را مطلوب ارزیابی کرد.

علی عسکر جمشیدی با حضور در تعدادی از مدارس این ناحیه از نزدیک با میهمانان نوروزی دیدار وگفتگو کرد.

دراین دیدار میهمانان فرهنگی نوروزی ضمن تشکر از اقدامات خوب آموزش وپرورش ناحیه یک از وضعیت بهداشتی کلاس‌ها و نظم و انضباط خوب عوامل اجرایی این ناحیه تقدیر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز