خبرگزاری کار ایران

در استان مازندران برای ایم تعطیلات نوروزی؛

بیش از 3 هزار کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۰۲۹

معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش استان مازندران گفت: اولویت پذیرش ما در ستاد اسکان همکاران فرهنگی است و 35 ستاد در این خصوص در استان مازندران فعال هستند.

به گزارش ایلنا، محمد تقی عباسپور پیش از ظهر امروز در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد با بیان اینکه آموزش و پرورش مازندران در کنار سایر ادارات کل برای تامین نیاز اسکان همکاران فرهنگی خود تلاش می‌کند تا محلی برای اسکان آنان مهیا کند اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود هر دستگاهی تلاش می‌کند تا امکانات رفاهی را برای همکاران خود فراهم آورد.

وی افزود: با توجه به اینکه مازندران جز استان‌های مسافر پذیر کشور است و رغبت زیادی برای سفر به این استان در مردم وجود دارد 450 مدرسه با بیش از 3500 کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شد.

عباسپور با بیان اینکه در سال گذشته پذیرای 240 هزار نفر از همکاران فرهنگی بوده‌ایم اظهار داشت: امسال سعی کردیم این تعداد پذیرش را افزایش دهیم.

معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش استان مازندران اظهار داشت: اولویت پذیرش ما در ستاد اسکان همکاران فرهنگی است و 35 ستاد در این خصوص در استان مازندران فعال هستند.

وی با بیان اینکه تا کنون 11 هزار و 376 خانوار پذیرش شدند که از این تعداد 10 هزار و 386 خانوار فرهنگی و 990 خانوار غیر فرهنگی گزارش شده است.

عباسپور در پایان گفت: نرخ تعیین شده کشوری است و درجه بندی محل اسکان با اداره آموزش و پرورش که به سه درجه الف، ب، ج با توجه به امکانات موجود تقسیم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز