خبرگزاری کار ایران

سردار حزنی در یادواره ۲۰۰ شهید شفت:

بالغ بر 5 هزار جانباز زن در کشور وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۹۶۴

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر، از وجود بالغ بر 5 هزار جانباز زن در کشور خبر داد و گفت: از این تعداد حدود 3 هزار نفر از خواهران جانباز بالای 25 درصد هستند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از شفت، سردار سید ضیاء‌الدین حزنی عصر امروز در یادواره 200 شهید این شهرستان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: فاطمه (س) الگو مهمی برای زنان و مردان مسلمان در عرصه های مختلف اخلاقی و اجتماعی محسوب می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: جنس شهدای هشت سال دفاع مقدس با کشته‌های جنگ ‌های دیگر تاریخ بسیار متفاوت است.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر با بیان اینکه دوران هشت ساله دفاع مقدس تنها جنگی بود که تمام اقشار مردم در کنار نظامیان خود حضور داشتند، ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام 163 عملیات انجام دادند.

وی یادآور شد: شهدا با رهبری امام خمینی (ره) کار نشدنی انجام دادند تا مقام، عزت و سربلندی جمهوری اسلامی به بار بنشیند.

حزنی، با بیان اینکه تمام اعراب در دوران جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی در کنار رژیم صدام قرار گرفته بودند، متذکر شد: سوریه تنها کشوری عربی بود که در این عرصه در مقابل ایران قرار نگرفت و دشمنان را همراهی نکرد.

وی افزود: گزارش‌ها حاکی از آن است که شوروی سابق و آمریکا بیشترین حمایت‌های را به رژیم صدام علیه ایران در جنگ تحمیلی داشتند.

حزنی

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز