خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خبر داد:

ثبت اقامت سه میلیون نفر شب، در مازندران تا روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۹۳۶

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: تعداد مسافران مقیم از 27 اسفند ماه تا سوم فروردین ماه، دو میلیون و 864 هزار و 290 نفر شب اقامت بوده است.

به گزارش ایلنا، دلاور بزرگ نیا بعدازظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد مسافران مقیم از 27 اسفند ماه تا سوم فروردین ماه، دو میلیون و 864 هزار و 290 نفر شب اقامت بوده است اظهار داشت:یک هزار و 858 بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر و مراکز عرضه مواد غذایی، بهداشتی، درمانی و حمل و نقل طی شش روز اخیر انجام شده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت 47 مورد تشویق از تاسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مختلف مواد غذایی انجام شده است گفت: 95 مورد تذکرو اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی ابلاغ شده است.

بزرگ نیاافزود: تعداد بازدید کنندگان از موزه های استان مازندران 23هزار و 132مورد بوده است  و 62 هزار و 416 مورد بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی  به کمیته ستاد اجرایی خدمات سفراستان گزارش شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، تعداد گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس را 13 هزار و 558 مورد و تعداد گشت های کنترلی نظارتی استان و شهرستان‌ها را 201 مورد عنوان کرد.

وی ادامه داد: طی شش روز اخیر 146 مورد عملیات انجام شده هلال احمر به کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گزارش شده است.

بزرگ نیا افزود: طی این مدت هزار و 620 نفربه پایگاه‌های هلال احمر مراجعه کرده و بصورت سرپایی ویزیت شدند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، تعداد مجروحین تصادفات امداد رسانی شده توسط هلال احمر را یک هزار و 659 مورد اعلام کرد.

وی با بیان اینکه میزان ورودی اتوبوس به استان از مبادی 5 گانه 8هزار و 845 مورد گزارش شده است گفت: میزان خروجی اتوبوس از این مبادی 3 هزار و 658 مورد بوده است.

بزرگ نیا یادآور شد: 333 هزار و 430 نفر از 27 اسفندماه تا سوم فروردین ماه از مناطق روستایی بازدید کردند.

وی ادامه داد: تعداد گردشگران و بازدید کنندگان ساکن روستاها، 315 هزار و 810 نفر طی شش روز اخیر به کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گزارش شده است.

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز