خبرگزاری کار ایران

در ۶ روز نخست تعطیلات نوروزی؛

24 هزار بروشور رایگان در اختیار مسافران نوروزی لرستان قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۹۲۸

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: در طی 6 روز نخست تعطیلات نوروزی بیش از 15 هزار نقشه و 24 هزار بروشور به‌ صورت رایگان در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد،حسین رضا مرادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی که امسال پانزدهمین سال خود را سپری می‌کند، با استقبال بیشتری از سوی مسافران نوروزی روبه‌رو شده است و جمعیت هلال‌احمر نیز سعی کرده خدمات مناسب‌تر و متنوعی را به مسافران ارائه کند.

وی با بیان این‌که طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال‌احمر لرستان از 27 اسفندماه سال گذشته آغازشده است و تا پانزدهم فروردین‌ماه جاری ادامه دارد، افزود: با وجود شرایط آب و هوایی نامناسبی که طی روز‌های گذشته شاهد بودیم، نیروهای داوطلب این جمعیت به‌صورت شبانه‌روز به ارائه خدمات پرداختند و تاکنون نیز 380 نفر روز در این طرح با همکاری داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان تصریح کرد: در 6 روز نخست سفر‌های نوروزی بیش از 45 هزار مسافر از خدمات طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در لرستان بهره‌مند شدند.

مرادی عنوان کرد: در طی همین مدت یادشده بیش از 15 هزار نقشه و 24 هزار بروشور نیز به‌صورت رایگان در اختیار مراجع قرار گرفته است تا مسافرانی که وارد استان شده‌اند بتواند سفری راحت و ایمن داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال‌احمر لرستان 15 پست ثابت در ورودی همه شهرهای لرستان و مکان‌های مسافر پذیر ایجادشده است و علاوه بر خدمات امدادی به راهنمایی مسافران به مکان‌های دیدنی استان نیز می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز