خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران خبر داد:

آمادگی 159 شرکت حمل و نقل مسافر ی برای خدمت به گردشگران در مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۹۲۷

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: 159 شرکت حمل و نقل مسافر با تمام توان برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی آمادگی دارد.

به گزارش ایلنا، محمدآفرین محمدزاده، پیش از ظهر امروز در بازدید از ستاد خدمات اجرایی سفر مازندران با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی94 تاکنون کل ناوگان ورودی 588 هزار و 61 و خروجی 424 هزار و 392 دستگاه گزارش شده است.

وی افزود: حدود 163 هزار و 669 وسیله نقلیه به استان مازندران وارد شدند که هنوز خارج نشدند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با اشاره به اینکه سهم تردد مازندران در کل کشور 3.10درصد است تصریح کرد: تا کنون مازندران از لحاظ میزان تردد رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: 159 شرکت حمل و نقل مسافر با تمام توان آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافران و گردشگران با توجه به شرایط جوی را دارد.

محمد زاده از تصادفات ناشی از فوت در چند روز گذشته خبر داد و گفت: تا به امروز متاسفانه 9 کشته داشته‌ایم که آمار فوت ناشی از تصادفات امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته  کاهش قابل توجهی داشت.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از نصب 44 دوربین نظارت تصویری، 8 دوربین پلاک خوان و 73 دستگاه تردد شمار بر خط آنلاین در نقاط مختلف استان خبر داد و افزود: با توجه به مشکلات زیرساخت‌های مخابرات در حال حاضر مشکلات حل شد تا جمعیت هلال احمر بتواند از تصاویر بهره‌مند شود  و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

محمدزاده اظهار داشت: در طول طرح نوروزی در استان مازندران در محورهای مختلف 44 جرثقیل و بیش از 100 خودروی امداد بصورت کشیک به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود بیش از دو میلیون مسافر در استان ورود کنند گفت: تمام سیستم‌های حمل و نقل و مسافربری با همکاری راه و شهرسازی، پلیس راه آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز