خبرگزاری کار ایران

مدیر کل هواشناسی مازندران:

هوای مازندران فردا نیمه ابری است

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۸۴۲

مدیر کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران فردا صاف تا نیمه ابری در بعضی ساعات با افزایش ابر پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا، نوربخش داداشی ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس آخرین تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی مازندران امروز نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده باران، وزش باد و کاهش دما و درارتفاعات بارش پراکنده برف و از اواخر امروز با کاهش ناپایداری و ابر پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود سه شنبه چهارم فروردین ماه هوای مازندران صادف تا نیمه ابری در بعضی ساعات با افزایش ابر و در روز چهار شنبه نیمه ابری تا ابری از بعد از ظهر همراه با بارش پراکنده، وزش باد پیش‌بینی شده است.

مدیر کل هواشناسی مازندران افزود: شرایط جوی استان در روز پنج‌شنبه ششم فروردین ماه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران و در ارتفاعات بارش پراکنده برف پیش‌بینی شده است.

داداشی خاطر نشان کرد: وضعیت جوی استان در روز جمعه هفتم فروردین ماه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران در ارتفاعات با بارش پراکنده برف پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: شرایط جوی مازندران در هشتم و نهم فروردین صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش‌بینی شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز