خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران:

10 مرکز درمانی فرهنگیان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی در مازندران هستند

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۷۲۲

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، از آمادگی ده مرکز درمانی و بهداشتی فرهنگیان در شهرستان‌های این استان به صورت شبانه‌روزی برای خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید علی قاسمی گفت: 420 مدرسه با بیش از 3 هزار کلاس درس برای اسکان مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی تجهیز شدند.

همچنین اردوگاه های میرزاکوچک خان و شهید چمران رامسرف اردوگاه دانش آموزی بادله، مجتمع آموزشی و رفاهی فرهنگیان خزرآباد و مجتمع رفاهی جوانه ها و اردوگاه های دیگر استان نیز آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند.
 
وی، با بیان اینکه هزار و 536 نفر از عوامل اجرایی در طرح اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان فعالیت دارند، افزود: 15 نفر از همکراان اداره کل به عنوان ناظر بر فعالیت‌های کمیته اسکان فرهنگیان فعالیت این کمیته را رصد می‌کنند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: ده مرکز درمانی و بهداشتی فرهنگیان در شهرستان‌ها به صورت شبانه‌روزی در خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی مهیاست.
 
وی افزود: تاکنون بیش از پنج هزار و 678 نفر روز مسافر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان یافتند که از این تعداد پنج هزار و 54 نفر فرهنگی و 624 نفر غیر فرهنگی بودند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز