خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان،

استاندار لرستان در آستانه نوروز پیام نوروزی داد

کد خبر : ۲۶۱۵۳۶

استاندار لرستان درپیامی ضمن تبریک سال نو به مردم، اظهار امیدواری کرد که در سال 94 ، بیش از پیش در راه خدمتگزاری و اعتلای این استان غنی و سربلند، کوشا و موفق باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در متن این پیام آورده است:
 
بسمه تعالی
 
« یا مقلب القلوب و الابصار * یا مدبر اللیل و النهار * یا محول الحول و الاحوال * حول حالنا الی احسن الحال»
بهار فصل تجدید حیات طبیعت، مظهر رشد، بالندگی و نمادی از بیداری و حرکت است.آن گاه که زمین سرد و طبیعت بی روح جان گرفته و تولدی دوباره می‌یابد انسان را به سمت معاد و حیات ابدی رهنمون می سازد.
 به راستی که باید در این دگرگونی‌ها و دوباره نو شدن ها تأمل و تفکر کرد و از بهار درس نو شدن و حرکت به سوی فردایی بهتر را فرا گرفت.
 
سال 93 سالی مملو از سربلندی، افتخار و عظمت برای مردم مسلمان ایران و همه خدمتگزاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود تا بتوانند خدماتی ارزشمند را بی منت به مردم عزیز ارایه نمایند.
 
سالی که با تدبیر و هدایت خردمندانه مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین گردید و ثمره و ره‌آورد آن دستاوردهای بزرگ و بسیار مفیدی برای مردم شریف ایران زمین بود.
 
این‌جانب ضمن تبریک به هم‌وطنان عزیز و مردم شریف و فهیم استان لرستان، محبان و دوست‌داران اهل بیت (ع) از خداوند منان، بهاری فاطمی و سالی پر برکت همراه با سلامتی را برای همگان خواستارم . امید است در سایه الطاف الهی و عنایات حضرت حق و با تأمل و تفکر در معنای نوروز و بهار با همکاری، همدلی و همراهی همگانی، در سال 94 ، بیش از پیش در راه خدمتگزاری و اعتلای این استان غنی و سربلند، کوشا و موفق باشیم.
 
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز