خبرگزاری کار ایران

آغازاعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۹۵

پلیس راه مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای برنامه اعمال محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در محورهای استان شامل جاده هراز، سوادکوه و کندوان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، بر این اساس رفت و آمد انواع موتورسیکلت در ایام طرح نوروزی در تمامی آزاد راه‌ها، بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی برون شهری مازندران ممنوع است. محور هراز تردد انواع تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح چهارشنبه بیست و هفتم اسفند تا ساعت دو بامداد روز شنبه هشت فروردین 94 و از ساعت هشت روز سه شنبه یازدهم فروردین تا ساعت دو بامداد یکشنبه شانزدهم فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 روزهای چهارم ، هفتم ، دوازدهم ، سیزدهم و چهاردهم فروردین 1394 تا ساعت دو بامداد روزهای بعد، از رودهن به آب اسک ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای چهارم ، هفتم ، دوازدهم ، سیزدهم و چهاردهم فروردین تا ساعت دو بامداد روزهای بعد، از آب اسک تا رودهن (محدوده مشا) یک طرفه خواهد بود.

110 کیلومتر از محور هراز از امامزاده هاشم تا آمل در حوزه استحفاظی استان مازندران است که بیشترین تعداد مسافران و گردشگران نوروزی از این محور وارد استان می شوند.

محور سوادکوه

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنا حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت روز چهارشنبه بیست و هفتم اسفند تا ساعت دو بامداد شنبه هشتم فروردین 1394 و از ساعت هشت روز سه شنبه یازدهم فروردین ماه تا ساعت 12 شنبه 15 فروردین سال آینده از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

جابه جایی محموله‌های ترافیکی در تمامی راه های اصلی برون شهری مازندران از ساعت 14 سه شنبه 26 اسفند تا ساعت 24 جمعه هفتم فروردین ماه سال آینده و از ساعت هفت صبح سه شنبه یازدهم فروردین ماه تا ساعت 24 روز جمعه 14 فروردین سال آینده ممنوع است.

تردد این محموله ها برای روزهای هشتم ، نهم ، دهم و یازدهم فروردین ماه سال 1394 فقط در صورت تشخیص ضرورت ملی از سوی مرجع صادر کننده مجاز خواهد بود.

رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی چنانچه فاقد بار باشند حق تردد در محورهایی را که محدودیت تردد تریلر، کامیون و کامیونت اعمال می شود ،ندارند.

محور کندوان

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در این محور ممنوع بوده و تردد دیگر وسایل نقلیه در این محور از ساعت 12 روزهای چهارم ، هفتم، سیزدهم و چهاردهم سال 1394 تا ساعت سه بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا ساعت سه بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 22 روز پنجشنبه 28 اسفند از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 تا 22 همان روز به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه است.

سرهنگ جعفر محمد نژاد رییس پلیس راه مازندران در این زمینه گفت: به منظور ارتقا ضریب ایمنی طرح محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در این محورها اجرا می شود.

مازندران سه میلیون و 150 هزار نفر جمعیت و حدود 10 هزار و 750 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد و در تعطیلات نوروزی سال 1393 بیش از هشت میلیون مسافر و گردشگر وارد استان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز