خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وامنیتی استانداری لرستان

دولت مصمم به ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۴۶

معاون سیاسی وامنیتی استانداری لرستان گفت: امروز دولت مصمم به ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است و مجموعه دولت در استان لرستان نیز خود را موظف به احیای این فرهنگ ارزشمند می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، سید سعید شاهرخی عصر امروز در نشست شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان اظهار کرد: یکی از برکات ماندگار و اثر بخش نظام جمهوری اسلامی بحث فرهنگ ایثار و شهادت است که ترویج این فرهنگ در اولویت کار ما قرار دارد.

شاهرخی به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر اشاره و بیان کرد: امروز دولت مصمم به ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است و مجموعه دولت در استان لرستان نیز خود را موظف به احیای این فرهنگ ارزشمند می‌داند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بخش فرهنگی ما در استان لرستان نمره قابل قبولی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر گرفته است و نتیجه آن این شده که استان ما در حال حاضر یکی از امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود، به گونه‌ای که در بحث وقوع جرائم خشن و بزرگ رتبه سی و یکم را در بین استان‌های کشور داریم و حتی در زمینه وقوع جرائم خرد و سبک نیز بیست و یکمین استان کشور هستیم که از بسیاری از استان‌ها وضعیت به مراتب بهتری داریم، ولی با تمام اینها باز هم به دنبال بهبود وضعیت موجود هستیم و می‌خواهیم، جرائم را به حداقل برسانیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان به آمادگی کامل استان برای استقبال از نوروز اشاره کرد و افزود: برای آمادگی هر چه بهتر استقبال از نوروز از یک ماه پیش جلساتی را در ستاد تسهیلات نوروزی شروع کرده‌ایم و برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات لازم را اتخاذ کرده‌ایم.

شاهرخی به بحث معتادان متجاهر و متکدیان در سطح شهر اشاره‌ای داشت و تصریح کرد: از اول اسفند ماه کار جمع‌آوری معتادان متجاهر و متکدیان خیابانی شروع شده است و تا امروز 170 نفر در خرم‌آباد و در مجموع 350 نفردر سطح استان جمع‌آوری شده و امیدواریم تا یکی دو روز آینده مابقی این افراد نیز جمع‌آوری شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز