خبرگزاری کار ایران

آغاز ساخت 55 هزار واحد مسکن مهر دراستان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۰۷۱

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی از آغاز ساخت 55 هزار واحد مسکن مهر شهری دراستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، سید سعید سیدعلایی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش حجم سفرها درایام پایان سال و تعطیلات نوروز، اظهار داشت: 15 هزار راهدار در این ایام در جاده‌ ها به خدمت رسانی به مسافرین نوروزی می پردازند.

وی با اشاره به این که مسئولیت وزارت راه و شهرسازی درکنار سایر دستگاه ‌های مربوطه دراین ایام افزایش می ‌یابد به آغاز طرح خدمات رسانی نوروزی از 25 اسفند باحضور دستگاه‌ های مربوطه از جمله پلیس، اورژانس، هلال احمر و میراث فرهنگی نیز اشاره داشت.

سیدعلایی تصریح کرد: امیدواریم باتلاش این نیروها درپایان تعطیلات نوروز شاهد کاهش آمار تلفات حوادث رانندگی درسطح کشور باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به این که کرمانشاه بر سر راه کریدور شمال‌ غرب به جنوب‌ غرب کشور قرار دارد و 330 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق داشته اظهار کرد: این ها نشان از قرار گرفتن استان کرمانشاه در نقطه مهمی از کشور را دارد.

سیدعلایی به آغاز ساخت 55 هزار واحد مسکن مهر شهری در استان کرمانشاه نیز اشاره داشت و گفت: تاکنون 21 هزار واحد از این تعداد تحویل شده و امیدواریم مابقی واحدها نیز تا پایان سال 1394 احداث می ‌شود.

وی براجرا کامل مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان در حوزه راه و شهرسازی، تکمیل واحدهای مسکن مهر و احیای بافت فرسوده کرمانشاه تأکید کرد.

دراین مراسم عبدالله بهادری به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه معرفی و از خدمات حسن فدایی تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز