خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفار مازندران خبرداد:

آماده باش نوروزی اکیپ‌های اتفاقات آبفار در سراسر مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۶۹۶

اکیپ‌های اتفاقات و کشیک ادارات شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با امکانات و تجهیزات کامل به منظور خدمات رسانی بهینه‌تر و رفع مشکلات احتمالی در ایام نوروز به صورت شبانه روزی مستقر و آماده‌باش هستند.

به گزارش ایلنا از ساری ، مدیر عامل آبفار استان گفت: هدف اصلی شرکت تامین آب کافی و بهداشتی برای مشترکان است اما وجود برخی مشکلات مانند فرسودگی شبکه‌ها یا کمبود منابع تامین آب موجب می‌شود که گاهی در خدمت‌رسانی  با مشکل مواجه شویم.

 مجید عبدالهی افزود: خوشبختانه در تمام نقاط استان با مشکل آب غیربهداشتی مواجه نیستیم. اما افزایش ساخت‌وساز و توسعه نیافتن زیرساخت‌های لازم سبب افزایش فشار بر شبکه‌های آب‌رسانی در روستاها می‌شود به همین دلیل است که در 6 ماه نخست سال به‌ویژه تعطیلات نوروز و تابستان‌ها روستانشینان مازندران با مشکل کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز و هفته پایانی سال خاطرنشان کرد:در تعطیلات نوروز با توجه به حضور میلیونی مسافران و خوش‌نشینان در روستاها انتظار می‌رود که مصرف بهینه مد نظر مشترکان ...باشد.

مدیر عامل آبفار مازندران در پایان این گفتگو  با اعلام آماده باش سراسری اکیپ های سیار و ثابت با تجهیز امکانات در سطح استان اظهار داشت: اکیپهای اتفاقات به همراه تانکر‌های آبرسانی و کشیک ادارات مربوطه به صورت شبانه‌روزی از 25 اسفند تا 15 فروردین در تمام شهرستان‌های استان برای رفع مشکلات احتمالی و خدمت‌رسانی مستقر هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز