خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد

هفت‌سین نوروزی شورا و شهرداری خرم‌آباد ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۶۵۱

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از ابلاغ هفت‌سین نوروزی شورا و شهرداری مرکز استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد ،رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان از هفت‌سین نوروزی شورا و شهرداری مرکز استان خبر داد و گفت: برنامه‌های ابلاغی به شهرداری رنگ و بوی بهاری به خود گرفته است.

جهان‌آرا از سرعت در سازندگی، سامان بخشیدن به پروژه‌های ناتمام، ساماندهی نیروی انسانی، سالم‌سازی مبارزه با مفاسد اداری، ساماندهی سد معبر و سبک‌سازی ساختار اداری سلامت ساخت‌وساز با هدف پیشگیری از جرائم ساختمانی به عنوان هفت‌سین نوروزی شورا و شهرداری خرم‌آباد یاد کرد.

علی جهان‌آرا  با بیان این مطلب افزود: دعوت مهرابی از شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برای انجام مناظره، واکاوی گذشته است؛ چرا که هر دو طرف، حرف‌هایی که لازم بوده است را بیان نموده‌اند.

وی ادامه داد: مناظره به کار نمی‌آید و ما را به عقب می‌راند؛ ما فرصت مجادله و جر و بحث نداریم و باید همه با هم به سوی عمران و سازندگی پیش برویم.

وی در ادامه به آسفالت سطح شهر خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: شهرداری‌ را موظف کردیم با مطالعات میدانی و کار کارشناسی کل شهر را اولویت‌بندی و برای گرفتن مصوبه، به شورا ارائه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز