خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیا (ص) خبر داد:

استقرار یگان‌های پدافند هوایی در۳ هزار نقطه کشور

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۴۴۴

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیا (ص) از استقرار یگان‌های پدافند هوایی در سه هزار و ۶۰۰ نقطه از کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، امیر فرزاد اسماعیلی شب گذشته در مراسم یادواره سرداران و ۱۶۵ شهید والامقام بخش خمام این شهرستان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی مدیون رشادت و ایثار جوانان این مرزو بوم است.

وی با اشاره به وجود نقاط حساس بسیار در کشور، خاطرنشان کرد: در تمام نقاط حساس پدافند لایه به لایه برای برخورد با متجاوز چیده شده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیا (ص)، افتخارات کنونی کشور را مرهون مجاهدت‌های شهیدان خواند و موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله بخش‌های علمی همچون فناوری صلح آمیز هسته‌ای و فناوری نانو را نمونه‌ای از اعتماد به نفس فرزندان این مرز و بوم به تأسی از خودباوری رزمندگان در دوران پرافتخار دفاع مقدس دانست.

وی به تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیا (ص) به فرمان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اکنون یگان‌های پدافند هوایی درسه هزار و ۶۰۰ نقطه از کشور مستقر هستند.

اسماعیلی با بیان اینکه قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیا (ص) بر پایه آموزش بومی و سیستم بومی است، تصریح کرد: پدافند هوایی کشور دارای تاکتیک‌های میدانی بومی بوده و به‌دنبال خرید موشک‌های اس۳۰۰ نیستیم.

وی، پیکره قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیا (ص) را جوان عنوان کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیا (ص)، حفظ جان مسافران را مهم خواند و بیان کرد: امنیت پرواز‌ها به صورت ۲۴ ساعته در کشور تأمین می‌شود و این امر نیازمند تلاش بی‌وقفه نیرو‌ها است.

وی یادآور شد: همزمان تأمین امنیت پرواز و ایمنی پرواز به عهده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیا (ص) است.

اسماعیلی بر لزوم تبیین سیره شهدا و آشناکردن نسل جوان با منش و سلوک شهیدان، این دو امر مهم را از جمله عواملی دانست که موجب قدرت یافتن بیش از پیش ملت ایران در عرصه‌های مختلف می‌شود.

وی یادآور شد: تیرماه امسال تعداد پروازهای عبوری از ایران به یک‌هزار و ۲۰۰ سورتی افزایش پیدا کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیا (ص) افزود: امنیت فضای کشور با اقدام‌های قاطعانه قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیا (ص) تحقق پیدا کرده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز