خبرگزاری کار ایران

آغاز توزیع میوه نوروزی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۳۸۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از آغاز توزیع میوه نوروز امسال از امروز ۲۴ اسفند ماه جاری در این استان خبر داد.

علیرضا شعبان‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رشت با اشاره به آغاز توزیع میوه نوروزی در گیلان اظهار کرد: ۶۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب امسال در گیلان توزیع می‌شود.

وی، قیمت هر کیلو پرتغال را ۲ هزار و ۹۰۰ تومان و سیب را ۲ هزار و ۷۰۰ تومان عنوان کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه هیچ گونه نگرانی برای میوه شب عید وجود ندارد، متذکر شد: با همکاری دستگاه‌های نظارتی با متخلفان در این حوزه برخورد جدی و قاطع می‌شود.

وی در ادامه به بالا بودن قیمت مرغ در کشور اشاره کرد و افزود: قیمت مرغ تأثیر پذیر قیمت آن در کشور است.

شعبان‌نژاد با اشاره به قیمت مرغ عرضه شده در نمایشگاه‌های بهاره، تصریح کرد: مرغ منجمد در نمایشگاه‌ها باید با قیمت ۵ هزار و ۵۰۰ تومان و در خارج از نمایشگاه‌ها با قیمت ۵ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه شود.

وی با تاکید بر اینکه عرضه برنج‌های خارجی و فروش آن به اسم برنج ایرانی ظلم روا شده به کشاورزان است، متذکر شد: در شرایطی که گیلان مرغوب‌ترین برنج کشوررا تولید می‌کند وارد کردن برنج خارجی به کشور و فروش آن به اسم برنج ایرانی ضربه جبران ناپذیری را به بخش کشاورزی استان‌های برنج خیز وارد می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز