خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان خبر داد:

برپایی 100 فروشگاه صنایع دستی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۲۹۳

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از برپایی 100 فروشگاه صنایع دستی این استان در ایام نوروز جهت عرضه محصولات به گردشگران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، رضا علیزاده امروز در جمع اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر از آغاز به کار این ستاد ازتاریخ 27 اسفند جاری تا 15 فروردین سال آینده خبرداد.

وی افزود: خدمات رسانی به مسافران بصورت 24 ساعته انجام می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، میزبانی از مسافران نوروزی را فرصتی برای جذب سرمایه گذار و نیز درآمدزایی برای افراد بومی در نقاط مختلف استان دانست و تصریح کرد: این ایام همچنین می تواند بهترین زمان ممکن برای معرفی توانمندی های گیلان باشد.

وی ازبرپایی بازارچه های صنایع دستی و هنرهای سنتی در شهرستان های مختلف گیلان خبر داد و اذعان داشت: 100 فروشگاه صنایع دستی گیلان نیزدر ایام نوروز جهت عرضه محصولات به گردشگران فعالیت خواهند کرد.

علیزاده، خواستار همت و تلاش همه کارکنان برای اجرای هرچه بیشتر برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر و فراهم کردن سفری خوش برای گردشگران گیلان شد.

وی با بیان اینکه گردشگری صنعتی فراگیر بوده و دیوار دفاعی در برابر تحریم ها محسوب می شود، تصریح کرد: این صنعت در صورتی پیشرفت می کند که سایر دستگاه‌ها نیز همت بیشتری در این عرصه داشته باشند.

این مسئول، اخلاق‌مداری را امری انسانی و اسلامی خواند و یادآور شد: گیلان در رأس اخلاق‌مداری و مهمان‌نوازی قرار دارد.

وی اضافه کرد: یادآوری فرهنگ و سبک زندگی گذشتگان میراث ماندگاری برای نسل جدید است که باید در امر فراگیر نمودن آن جدی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز