خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان خبر داد:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات گیلان در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۲۸۵

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات این استان با همکاری سازمان های مردم نهاد در ایام نوروز امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، حمید رضا آذر پورامروزدرنشست تخصصی تشکل های مردم نهاد حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری گیلان برای ویژه برنامه های نوروز امسال اظهار کرد: پتانسیل سازمان های مردم نهاد به عنوان بازوان حمایتی در اجرای سیاست های محوله بسیارارزشمند است.

وی سیاست کشورهای توسعه یافته را در تعامل بخش دولتی و سازمان های مردم نهاد دانست و گفت: گیلان ازحیث سازمان های مردم نهاد در جایگاه ویژه ای قرار دارد.

این مسئول خواستار همکاری بیشتر سمن ها با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان شد و تصریح کرد: ایام نوروز بهترین فرصت برای حضور این نهادها درکنار دولت برای خدمات دهی به مسافران نوروزی است.

وی ازبرپایی نمایشگاه صنایع دستی وسوغات و همچنین برنامه های فرهنگی با همکاری تشکلهای مردم نهاد گیلان درایام نوروزامسال خبر داد.

آذر پور یادآور شد: راهنمایان گردشگری گیلان به منظور راهنمایی مسافران نوروزی در مراکز اطلاع رسانی استان مستقر شده و علاوه بر راهنمایی مسافران در معرفی جاذبه های تاریخی ، فرهنگی ، صنایع دستی و سوغات شهرهای گیلان خواهند کوشید.

به گفته وی، نقشه راهنمای گردشگری نیز در مراکز مذکور در اختیار مسافران نوروزی قرارمی گیرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به اجرای تورهای گیلان گردی با اتوبوس گردشگری خواهان تعامل و همکاری تشکلهای مردم نهاد به ویژه انجمن راهنمایان گردشگری با این اداره کل شد.

وی به همکاری انجمن نجوم باستان شناسی با اداره کل میراث فرهنگی گیلان اشاره کرد و افزود: برنامه رصد کسوف ( خورشید گرفتگی ) روز 29 اسفند ماه در محل بوستان ملت رشت برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز