خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت رشت؛

مبارزه با داعش، مهندسی خاورمیانه در غرب را برهم زد

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۰۴۷

امام جمعه موقت رشت گفت: اتفاق اخیر در عراق و مبارزه با داعش، مهندسی خاورمیانه در غرب برهم زد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، غلامرضا شفیعی‌زاده امروز در نماز جمعه این شهر با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اظهار کرد: شهید پس از شهادت تمام گناهانش آمرزیده می‌شود و به مقام شفاعت می‌رسد.

خطیب موقت رشت با بیان اینکه شهدا همواره زنده هستند و جایگاه رفیعی نزد خدا دارند، افزود: کسی که شهید می‌شود مورد سئوال قرار نمی‌گیرد و شهادت بالاترین افتخار است.

وی در ادامه با اشاره به چهارشنبه آخر سال، آن را خرافاتی در بین مردم دانست و بیان کرد: پس از گذشت سالها از عمر بابرکت انقلاب اسلامی هنوز بین برخی از مردم خرافاتی وجود دارد.

شفیعی زاده گفت: چهارشنبه‌سوری موجب مختل شدن امنیت عمومی شده و مردم مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرند.

شفیعی‌زاده با اشاره به انتخابات رئیس مجلس خبرگان نیز اذعان کرد: قبل از انتخاب رئیس مجلس خبرگان رهبری رسانه‌های بیگانه شیطنت‌هایی داشتند و می‌خواستند مجلس خبرگان را آلوده کنند.

وی افزود: اما اعضای مجلس خبرگان با حرکت عالمانه، عابدانه و به دور از گرایش‌های سیاسی توطئه‌ها را خنثی کردند و با این حرکت رضایت‌مندی مقام معظم رهبری فراهم شد.

امام جمعه موقت رشت، انتخاب آیت‌الله یزدی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری را اقدامی شایسته خواند.

وی با اشاره به حوادث عراق برای مبارزه با داعش گفت: اتفاقی که در عراق رخ داده به‌هم خوردن مهندسی خاورمیانه در غرب است که دشمن قصد تشکیل آن را داشت و با این حرکت مردم عراق آنها به هدف خود نرسیدند.

شفیعی‌زاده، ائتلاف آمریکایی‌ در مقابل داعش را برای از بین بردن این گروه تروریستی ندانست و خاطرنشان کرد: حرکتی که در عراق انجام شد بدون ائتلاف بود ضمن اینکه در عراق خطوط قرمز داریم که عتبات عالیات هستند و اگر مورد دستبرد قرار گیرند وارد عمل می‌شویم.

وی ادامه داد: امروز دشمنان در مذاکرات هسته‌ای به جایی رسیده‌اند که به جان خود افتاده‌اند و هیچ‌کدام از آنها خیرخواه ما نبوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز