خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری؛

ولایت، مصداق و کلید تمام فریضه‌ها است

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۰۴۰

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ولایت، مصداق و کلید تمام فریضه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بندر انزلی، آیت‌الله رضا رمضانی شامگاه پنج‌شنبه در جریان یادواره 408 شهید این شهرستان اظهار کرد:برگزاری یادواره شهدا فرصتی مغتنم برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است.

وی تحقق امنیت در جامعه را سبب قرار گرفتن انسان در فضای بندگی دانست و بیان کرد: پیامبران الهی آمدند تا قانون و دین خداوند را به مردم یاد دهند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری امنیت کنونی جامعه را مدیون و مرهون ایثار شهدا و جانبازان دانست.

وی با بیان اینکه پیامبران الهی جزو مقدسات بشری بوده و باید مورد احترام قرار گیرند، ادامه داد: باید به فرموده مقام معظم رهبری اسلام جامع به دنیا معرفی شود.

رمضانی یادآور شد: باید فهمی جامع، کامل و دقیق از دین ارائه شود تا تاثیرگذار باشد.

وی خواستار حضور اسلام در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... در جامعه شد و اظهار کرد: اگر قانون خدا درست در جامعه پیاده شود بشر را آرام می‌کند اما اگر قانون بشری پیاده شود تنها انسان را ساکت می‌کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، ولایت را مصداق و کلید تمام فریضه‌ها برشمرد.

وی با تاکید بر اینکه اسلام برجنبه فردی و اجتماعی انسان تاثیرگذار است، متذکر شد: شهدا خدا را دوست دارند اما آغاز عشق از طرف خداوند است.

رمضانی شناخت دشمن در جنگ نرم را سخت دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی به‌راحتی به دست نیامده و خون‌های پاکی پای انقلاب ریخته شده که باید آن را حفظ کرد.

وی به اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی اشاره کرد و گفت: وجود اسلام ناب، حضور مردم در صحنه و رهبری سبب اقتدار نظام اسلامی در جهان شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز