خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبر داد:

احتمال ائتلاف میان اصلاح طلبان و گفتمان اعتدال در انتخابات مجلس

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۹۴۹

نماینده مردم اصفهان در مجلس، از احتمال ائتلاف اصلاح طلبان و گفتمان عدالت در انتخابات مجلس دهم خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حمیدرضا فولادگر عصر امروز در نشست خبری گفت: به نظر می‌رسد که ائتلافی که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ بین اصلاح طلبان و گفتمان اعتدال شکل گرفته بود و منجر به پیروزی آن‌ها شد، بار دیگر با همین ائتلاف در انتخابات مجلس دهم شرکت کنند.

تعیین بیش از ۵۶ شاخص برای سنجش میزان تحقق اقتصاد مقاومتی از سوی نمایندگان مجلس

عضوکمیسیون اصل ۴۴ مجلس، درباره اقتصاد مقاومتی گفت: با توجه به گذشت یک سال از زمان ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گزارشی مفصل در سه بخش قانون‌گذاری، نظارت و اجرا از سوی نمایندگان ارایه شد.

فولادگر؛ با اشاره به اینکه در این گزارش بیش از ۵۶ شاخص برای سنجش میزان تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور از سوی نمایندگان مجلس مشخص شد، ‌ افزود: اقتصاد مقاومتی مفهومی متفاوت با اقتصاد ریاضتی و دولتی کردن اقتصاد دارد، در اقتصاد مقاومتی مردمی کردن اقتصاد یک اصل و بنیان است، ‌ یعنی اعتقاد داشته باشیم که مردم در اقتصاد نقشی مهم ایفا می‌کنند.

وجود ۵۰۰ هزارمیلیارد تومان پروژه نیمه تمام در سطح کشور

فولادگر؛ با اشاره به وجود ۵۰۰ هزارمیلیارد تومان پروژه نیمه تمام در سطح کشور افزود: حدود ۱۰ درصد این طرح‌ها متعلق به استان اصفهان است.

وی تصریح کرد: این مسئله درحالی است که به همین میزان مبالغ پروژه نیمه تمام، نقدینگی دردست مردم است که چنانچه بستر لازم برای ورود مردم به عرصه اقتصادی فراهم شود پروژه‌های نیمه تمام تکمیل می‌شوند.

احتمال استیضاح وزیر نیرو

فولادگر؛ درهمین راستا به طرح بزرگ مغفول‌ مانده تونل بهشت‌آباد اشاره کرد وگفت: در حال حاضر طرح بهشت‌آباد به طور کلی‌‌ رها شده است، چرا که وزارت نیرو نه اعتقادی و نه اعتباری برای بهشت‌آباد دارد. با توجه به‌‌ رها شدن انجام طرح تونل بهشت‌آباد استیضاح وزیر نیرو هنوز در دستور کار است و من شخصاً امضای خود را پس نگرفتم.

فولادگر افزود: نمایندگان مردم اصفهان در مجلس با توجه به حساسیت تونل بهشت‌آباد این موضوع را‌‌ رها نکرده و در حال پیگیری آن هستند که بدین منظور درصدد هستیم یک کنسرسیوم تامین مالی غیردولتی برای اجرای بهشت‌آباد تشکیل دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز