خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در کشور؛

سامانه اینترانت بی‌سیم راهیان نور گیلان راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۹۳۱

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از راه‌اندازی سامانه اینترانت بی‌سیم راهیان نور گیلان جهت دانلود محتوای ارزشی، دفاع مقدس و انقلابی برای نخستین بار در مقر راهیان نور گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، روح‌الله جهاندیده با اشاره به راه‌اندازی سامانه اینترانت بی‌سیم سنگر رسانه راهیان نور گیلان برای نخستین بار در مقر راهیان نور گیلان اظهار کرد: این سامانه به همت بسیج رسانه گیلان راه‌اندازی شده که دارای بخش‌های دانلود کلیپ، صوت و عکس با حجم ۲۵ گیگابایت می باشد.

وی افزود: این سامانه از ۱۴ اسفند جاری در قالب غرفه سنگر رسانه گیلان در پادگان «شهید حبیب‌اللهی» اهواز برپا شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان تصریح کرد: این امکان مورد استقبال عموم زائران به ویژه جوانان دانشجوی زائر مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس قرار گرفته است.

جهاندیده با بیان اینکه این سامانه  یک اینترانت داخلی است،خاطر نشان کرد: زائران راهیان نور با روشن کردن WIFI گوشی موبایل یا هر وسیله ارتباطی در محیط پادگان می‌توانند وارد سامانه سنگر رسانه راهیان نور گیلان شوند.

وی اضافه کرد: اینترانت بی‌سیم سنگر رسانه با دو فرستنده مجزا با برد بالا و سرعت حداقل ۵ مگابیت بر ثانیه برای بخش زائران خواهر و برادر گیلانی در حال انجام فعالیت است.

جهاندیده در ادامه به فعالیت غرفه سنگر بسیج رسانه گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: پرکردن حافظه فلش با محتوای دفاع مقدس، ارزشی و بصیرتی و امضای طومار مقاومت در برابر زیاده‌خواهی استکبار از جمله خدمات غرفه سنگر رسانه گیلان است.

وی راه‌اندازی عکاسخانه شهید و دفاع مقدس و پخش فیلم‌های بصیرتی برای زائران را از دیگربخش‌های غرفه سنگر رسانه گیلان برشمرد و بیان داشت: توزیع اقلام فرهنگی و پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های مربوط به راهیان نور نیز از جمله این بخش ها محسوب می شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان اذعان کرد: کلیه خدمات غرفه سنگر بسیج رسانه گیلان بدون دریافت هزینه و به صورت صلواتی به زائران مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است، غرفه سنگر رسانه راهیان نور گیلان برای سومین سال متوالی در مقر راهیان نور استان در پادگان شهید «حبیب‌اللهی» برپا شده و هر سال خدمات جدیدی را به زائران گیلان این مناطق ارائه می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز