خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در جلسه شورای اداری استان عنوان کرد:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی استانها زیر ذره بین استانداری‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۹۱۰

استاندار زنجان, گفت: عملکرد دستگاههای اجرایی استانها زیر ذره بین استانداری‌های خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان,جمشید انصاری , استاندار زنجان, امروز پنج شنبه (21اسفند) در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه  سال93 با محدودیت های بودجه ای و برنامه ریزیهای دولت برای دستیابی به برنامه ها و شتاب بخشی به توسعه ملی و استانی ,مواجه بودیم,  اظهار داشت: در سال93 اقتضا می کرد مدیران دستگاههای اجرایی اهتمام ویژه ای در این زمینه داشته باشند به همین خاطر سال 93 سال دشواری بود که با موفقیت آن را پشت سر گذاشتیم.

استاندار زنجان, با بیان اینکه توجه به شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در چارچوب برنامه های ویژه بود,تاکید کرد: در استان زنجان شاهد توفیقاتی در راستای بهبود امور اقتصادی, اجتماعی و فرهنگی قابل توجهی بودیم.

 انصاری در ادامه استان زنجان را جزو استانهای پیشرو در زمینه توفیقات عنوان کرد وگفت: استان زنجان در برخی موارد در سطح ملی بعنوان استان الگو بوده است .

وی, در این زمینه با بیان اینکه در سال آینده با تجارب کسب شده در صدد رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در استان زنجان  خواهیم بود, خاطر نشان شد: در سال 94 با انسجام و همدلی مدیران دستگاههای اجرایی استان شاهد اقدامات بیش از پیش خواهیم بود.

مقام عالی دولت در استان زنجان,  با اشاره به افزایش بودجه عمرانی و توجه مثبت و, ویژه دولت  به استان زنجان , اظهار داشت: در سال آینده با اقدامات انجام گرفته بسیار مناسب و گامهای موثردراستان مواجه خواهیم بود.

استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه در سالجاری مدیران دستگاههای اجرایی استان موجب رضایتمندی مردم شدند, یادآورشد: بحث محیط زیست ومنابع طبیعی و بحران آبی از جمله چالشهای پیش روی استان و کشور است که اقدامات مطلوب در این خصوص صورت خواهد گرفت.

انصاری, در بخشی از سخنان خود در خصوص ارزیابی عملکرد دستگاهای اجرایی استان زنجان, افزود: استانداری بعنوان دستگاه نظارتی دولت به عملکرد دستگاها نظارت خوهد کرد.

وی, توجه جدی دستگاههای اجرایی را بر اجرای سیاستهای کلی در طول سال را مبنای ارزیابی عملکرد دستگاهها و مدیران و کارکنان دولتی عنوان کرد وگفت: بحث ارتقای رضایتمندی مردم و پرداختن به این مسائل همچنین پرهیز از مسائل حاشیه ای مورد توجه مدیران دستگاههای اجرایی استان باشد.

استاندار زنجان, مبنای عملکرد مدیران را اهتمام جدی به وظایف اصلی و بروز رفتارهای قانونی در کنار اجرای سیاستهای ابلاغی و قانونی بیان کرد وگفت: دستگاههای دولتی باید در بحث انتخابات مجلس دهم درصدد ایجاد شور ونشاط سیاسی و انتخاباتی باشند چرا که نتایج انتخابات برای کشور مهم و اساسی است.

وی, در این زمینه اهتمام جدی و اصلی همه دستگاههای اجرایی را بر تشویق و ترغیب به حضورپر شور و گسترده مردم مهم ارزیابی کرد وگفت: هیچ دستگاهی نباید در راستای دلسردی و ناامیدی مردم در این خصوص باشد.

استاندار زنجان, با بیان اینکه دستگاههای دولتی مجازبه دخالت جانبدارانه  نیستند, تاکید کرد: استانداریها وفرمانداریها در حال رصد این اقدامات هستند.

 انصاری, در ادامه با اشاره به اینکه رفتارهای دستگاههای اجرایی و کارکنان به دقت دراین خصوص مراقبت می شود, اظهار داشت: باید رفتارها دراین زمینه بدرستی  مدیریت و مراقبت شود .

این مقام مسئول دراستان زنجان, در این خصوص اضافه کرد: در صورت نیاز در این زمینه برخورد جدی خواهد شد.

استاندار زنجان, در پایان سخنان خود عدم استفاده از منابع و امکانات دولتی را ممنوع اعلام کرد وگفت: تضمین سلامت انتخابات, تشویق و ترغیب حداکثری مردم در انتخابات مهم و اساسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز