خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در جمع خبرنگاران :

اردوگاه کاروان‌های راهیان نور استان زنجان در خرمشهر به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۸۲۹

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: اردوگاه کاروانهای راهیان نور استان زنجان در خرمشهر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، امروز پنج شنبه (۲۱اسفند) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اعزام کارونهای راهیان نوراز ۲۸اسفند ماه سال جاری به مناطق عملیاتی، اظهار داشت: جنگ ۸ساله دوران دفاع مقدس جنگ جهانی در جغرافیایی کوچک بود.

سردار کرمی، با بیان اینکه ابرقدرت‌ها در دوران ۸سال دفاع مقدس با تمام قوا به پشتیبانی دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران تلاش کردند، تصریح کرد: رزمندگان اسلام در این دوران با تمام توان فداکاری، از خود گذشتگی و مقاومت کردند تا اینکه بالاخره دشمنان ایران اسلامی را به زانو در آوردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، در ادامه با اشاره به مقاومت رزمندگان ایران اسلامی در این دوران مقدس خاطر نشان شد: دشمنان اسلام وایران بعدا ز شکست اقرار کردن که نتوانستند انقلاب را از بین ببرند تا اینکه در صدد بر آمدند جلوی صدور انقلاب را بگیرند.

وی، با بیان اینکه دوران ۸ سال دفاع مقدس آنقدردوران عظیم و زیبا بود، افزود: لحظه، لحظه این دوران در جهان اسلام بی‌نظیر بوده است.

این مقام مسئول در استان زنجان، در بخشی از سخنان خود با بیان لزوم شناسایی دوران ۸سال دفاع مقدس به نسل جوان امروز و خانواده‌ها، اظهار داشت: نسل جوان امروز باید با جانفشانی‌های رزمندگان درآن دوران آشنایی داشته باشند.

 فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، در خصوص اعزام کارونهای راهیان نور برای خانواده‌ها و جوانان در زمینه آشنایی بیش از بیش آنان با دوران ۸سال دفاع مقدس یادآورشد: امروز نسل جوان باید در مقابل جنگ تمام عیار فرهنگی (جنگ نرم)، جنگ اقتصادی و اجتماعی جهان غرب و دشمنان تجهیز شوند.

سردار کرمی در این راستا وظیفه و رسالت رسانه‌ها و قلم بدستان را در دفاع از دستاوردهای دوران ۸سال دفاع مقدس و اسلام وجانفشانی‌های رزمندگان، شهدا و جانبازان، رسالت بسیار سنگین عنوان کرد وگفت: دشمن در مقابل این عظمت ملت، ولایت و شهدا شکست خورده‌اند.

وی در ادامه خاطر نشان شد: ما باید در تحت هر شرایط برای ارتقاء روحیه جهاد وشهادت و باورهای دینی جوانان ونسل جوان تلاش کنیم.

سردار کرمی، همچنین با اشاره به برنامه‌های اعزامی کارونهای راهیان نور استان زنجان، تصریح کرد: برنامه‌های راهیان نور در ۴فصل سال انجام گرفته و تعداد ۷هزار نفر درسال گذشته از مناطق عمیلیاتی بازدید کردند.

 فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با بیان برنامه‌های کاروان‌های راهیان نوراستان زنجان، گفت: این کاروان‌ها از ۲۷اسفند سالجاری تا ۱۳فروردین سال آینده با تعداد ۵هزار نفر به مناطق عملیاتی مختلف اعزام می‌شوند.

این مقام مسئول در استان زنجان، خبر از بهره برداری فاز اول اردوگاه کاروانهای راهیان نور استان زنجان در خرمشهر داد وگفت: در بهره برداری از فاز اول این اردوگاه ۸۰۰نفر دراین اردوگاه جانمایی می‌شوند.

. فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، در این زمینه ادامه داد: ظرفیت این اردوگاه با بهره برداری از فاز ۲به ۱۶۰۰نفر می‌رسد.

سردار کرمی در پایان سخنان خود برگزاری رزمایش شبانه و برنامه‌های فرهنگی را در نزدیکی این اردوگاه از جمله برنامه‌های موثر در این زمینه عنوان کرد وگفت: ۲۶۰نفر راوی آموزش دیده در جریان این کاروان‌ها به روایتگری رزمندگان در دوران ۸سال دفاع مقدس می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز