خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت خبر داد؛

آغاز ممنوعیت صید و شکار در مناطق مختلف شفت

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۴۴۶

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت از آغاز ممنوعیت صید و شکار در مناطق مختلف این شهرستان به جهت تخم ریزی آبزیان و فصل مهاجرت پرندگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از شفت، علی فرهی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به ادامه گشت‌های حفاظت از محیط زیست اظهار کرد: برداشت‌های غیرمجاز و بی رویه شن و ماسه از بستر رودخانه‌ها عامل بروز فجایع زیست محیطی جبران ناپذیر می‌شود.

وی متذکر شد: تخریب پل‌ها و زمین حاشیه بستر رودخانه‌ها از آثار و پیامد های زیانبار برداشت‌های غیرمجاز است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت با اشاره به روزهای پایانی سال  یادآور شد: به جهت فصل مهاجرت پرندگان و تخم ریزی آبزیان از تاریخ 15 اسفند ماه جاری تا پایان اردیبهشت سال 94 هرگونه ای صید و شکاری در شفت ممنون است.

وی اضافه کرد: در صورت مشاهده شکار و صید غیر مجاز در تاریخ مذکور با متخلفان برخورد قانونی می شود.

فرهی به گشت های حفاظت محیط زیست ماموران یگان حفاظت اشاره کرد و گفت: این ماموران در حین گشت و کنترل در مناطق حفاظت شده سیاهمزگی، متخلفی را که با یک دستگاه کامیون در حال برداشت شن و ماسه غیر مجاز بود دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این فرد متخلف با تشکیل پرونده، تحویل مقام قضایی شد و خودروی مذکور توقیف شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و بروز هرگونه تخلف با یگان حفاظت این شهرستان به شماره تلفن 34786360-013 تماس حاصل کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز