خبرگزاری کار ایران

نماینده فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران خبر داد:

برگزاری نخستین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی بین المللی هندبال در مشهد

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۳۱۷

نماینده فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران، از برگزاری نخستین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی بین المللی هندبال نوجوانان "جام نهاد ریاست جمهوری" در مشهد خبر داد.

علی اصغر سهمی در حاشیه برگزاری مرحله نهایی مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشور به میزبانی کاشان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نخستین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی بین المللی با حضور یکصد تیم داخلی از 32 استان کشور و 10 تیم خارجی سهمیه بندی شده است.

وی، ضمن اشاره به اینکه اروپا، آسیای میانه و آسیا از جمله شرکت کنندگان در این دوره جشنواره هستند افزود: حدود 2 هزار نفر در قالب جشنواره فرهنگی ورزشی بین المللی هندبال نوجوانان" جام نهاد ریاست جمهوری" در هفته استقرار دولت تدبیر و امید در مشهد برگزار می شود.

نماینده فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران، از برگزاری کارگاه های آموزشی با هدف ارتقای سطح علمی در مقوله های مربیگری، مدیریت، تغذیه، روانشناسی و ... در حاشیه این جشنواره خبر داد و گفت: این کارگاه های آموزشی با حضور مدرسین مجرب دنیا و مربیان مطرح کشورکه صاحب سبک هندبال هستند در کنار مربیان داخلی برگزار می شود.

سهمی، همچنین از اعزام تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان ایران  جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2014 روز پنحشنبه 21 اسفند ماه در اندونزی خبر داد.

وی افزود: مسابقات لیگ برتر ایران با حضور 13 تیم ثامن الحجج سبزوار، ثامن الحجج مشهد، سنگ آهن بافق، فولاد اصفهان، منیزیم فردوس، صبای قم، نیروی زمینی تهران، ننفت و گاز گچساران ، شهرداری تبریز، هپکو اراک، همیاری ارومیه، مس کرمان و گهر زمین تهران برگزار می شود.

نماینده فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران، قدم نخست فدراسیون هندبال را در آموزش و ساختار پایه مورد تاکید دانست و افزود: امید است با همکاری ونشست کارشناسانه خبرگان این رشته به نتیجه مطلوبی برسیم.

این نماینده فدراسیون، اولین حضور موفق در راستای سیاست های سازندگی فدراسیون در 4 سال آینده که در آسیا مطرح کرده است را پیروزی ها مداوم نوجوانان و جوانان دانست و گفت: امیدواریم جایگاه هندبال ایران در رده های بالاتری از قطر، کره و ژاپن که سال ها گوی سبقت را ربوده اند بگیرد.

گفتنی است: علی اصغر سهمی به عنوان دبیر کل اجرائی و نماینده تام الاختیار فدراسیون هندبال مسوولیت سنگین بین المللی را با سابقه مدیریت درخشان و پشتکار و تجارب ارزشمندی که در عرصه های بین المللی و داخلی کسب کرده اند در نخستین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی بین المللی هندبال نوجوانان "جام نهاد ریاست جمهوری" در مشهد بر عهده دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز