خبرگزاری کار ایران

رییس هیات هندبال استان اصفهان:

کاشان یکی از شهرهای فعال در هندبال استان اصفهان است

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۰۸۱

رییس هیات هندبال استان اصفهان، از کاشان به عنوان یکی از شهرهای فعال این رشته ورزشی در استان اصفهان نام برد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان فرامرز می‌آبادی در حاشیه برگزاری مرحله نهایی مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشوربه میزبانی کاشان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: کاشان یکی از شهرهای فعال استان اصفهان در رشته هندبال پایه نوجوانان و جوانان است.

وی، از هندبال به عنوان یکی از رشته‌های زیبا و جذاب در ورزش نام برد و افزود: با هم بودن، همدلی و هماهنگی عوامل در این رشته ورزشی حائز اهمیت است.

به گفته وی، سرعت و قدرت بدنی، تکنیک فردی و تاکتیک جمعی در رشته هندبال ضروری است و تیم‌ها بایستی از این فاکتور به نحو مطلوب استفاده کنند.

سرپرست کل مسابقات مرحله نهایی هندبال لیگ دسته یک کشور تاکید کرد: قدرت بدنی در رشته هندبال حرف اول را می‌زند و وقتی با تکنیک و تاکتیک تیمی همراه می‌شود بازی زیبایی را می‌توان از این رشته ورزشی مشاهده کرد.

می‌آبادی، ضمن اشاره به اینکه سطح هندبال در اروپا خیلی بهتر از آسیا است افزود: هندبال رشته‌ای زیبا و جذاب است و همه عوامل بایستی با دست در دست هم دادن آن زیبایی را چند برابر کنند.

وی، با اشاره به اینکه این مسابقات به عنوان نخستین مسابقات متمرکز، پس از انتخاب سید ابوالحسن مهدوی به عنوان رییس فدراسیون هندبال است تاکید کرد: امید است این دوره مسابقات به نحو مطلوب و شایسته‌ای برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز