خبرگزاری کار ایران

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان خبر داد

برگزاری آزمون شفاهی قرائت قرآن از 130 کارگزار حج در کاشان

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۵۸۸

کار‌شناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: آزمون شفاهی قرائت سطح ۱ و ۲ ویژه کارگزاران حج و زیارت با حضور ۱۳۰ کارگزار در اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان سید عبدالرضا تولیت کار‌شناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان در گفتگوبا خبرنگاران گفت: آزمون شفاهی قرائت سطح ۱ و ۲ شامل روخوانی و روانخوانی ویژه کارگزاران حج و زیارت در اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزار شد.

وی افزود: این آزمون‌ها در راستای هم افزایی فرهنگی بین دستگاه‌های اجرایی به همت دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی کاشان و با همکاری اداره حج و زیارت شهرستان برگزار می‌شود.

مسؤول دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی کاشان، سابقه این همکاری مشترک را از سال ۸۸ تاکنون عنوان کرد و افزود: در طول سال جاری، آزمون قرائت قرآن کریم از ۱۳۰ کارگزار حج انجام شده و نتیجه ارزیابی‌ها به سازمان حج و زیارت اعلام شده است.

تولیت با اشاره به اینکه در این آزمون ۱۰۵ نفر با اخذ نمره قبولی موفق به دریافت گواهی نامه شدند تصریح کرد: گواهی نامه قبول شدگان این آزمون، از سوی اداره تبلیغات اسلامی با همکاری حج و زیارت صادر می‌شود.

مسؤول دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی کاشان افزود: افرادی که در ارزیابی سطح ۱ و ۲ موفق به دریافت امتیاز توانایی لازم نشوند، موظف به مطالعه و فراگیری مهارت‌های قرائت قرآن کریم به صورت غیرحضوری یا براساس نیاز به صورت حضوری خواهند بود که به این منظور کتاب روخوانی و روان خوانی نور از انتشارات تلاوت، تألیف آقایان محمد خواجوی و احمد حاجی شریف توصیه و تأکید می‌شود.

سید عبدالرضا تولیت تصریح کرد: در خلال آزمون‌های شفاهی روخوانی و روانخوانی ویژه کارگزاران حج، ضمن تعیین سطح قرآنی کارگزاران، آموزش و مشاوره لازم جهت توانمند سازی آنان در زمینه قرائت قرآن ارائه می‌شود.

کار‌شناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه کارگزاران حج و زیارت، نمایندگان و سفیران بیش از ۷۰ میلیون شیعه در موسم حج و عتبات عالیات و اماکن مقدسه هستند خاطر نشان کرد: با توجه به موج اسلام ستیزی و شیعه هراسی در دنیا، کارگزاران حج و زیارت باید توانمندی خوبی نسبت به قرائت قرآن و مفاهیم و معارف اهل بیت (ع) در برابر شبهات مخالفان اسلام بویژه وهابیت داشته باشند.

تولیت تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات مراجع عظام تقلید، شایسته است که کارگزاران و عوامل حج و زیارت از بعد شخصیتی متخلق به اخلاق و آداب قرآنی باشند که این بهترین تبلیغ برای اسلام و مبارزه با ایران هراسی و شیعه هراسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز