خبرگزاری کار ایران

با قبول استعفا توسط شورای اسلامی شهر قم؛

کار دلبری در شهرداری قم به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۵۸۱

اعضای شورای اسلامی شهر قم با استعفای محمد دلبری از شهرداری قم موافقت کردند و به این ترتیب کار وی در شهرداری قم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که صبح امروز برگزار شد، محمد دلبری استعفای خود از شهرداری قم را ارائه کرد که این استعفا مورد موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

اوایل آذرماه سال جاری یعنی حدود صد روز پیش، نامه ای منصوب به محمد دلبری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می داد محمد دلبری از شهرداری قم استعفا داده اما استعفای خود را به جای شورای اسلامی شهر قم، خطاب به حضرت معصومه(س) اعلام کرده است. پس از آن بود که برخی از نزدیکان دلبری این استعفا را تکذیب کردند و برخی دیگر گفتند وی فقط رنج نامه ای را خطاب به حضرت معصومه(س) نوشته است.

در طول این صد روز گذشته خبرهایی مبنی بر احضار شهردار وقت قم محمد دلبری به اداره کل بازرسی استان قم و همچنین به وجود آمدن مسائلی برای برخی از همکاران وی منتشر شد؛ این شایعات همچنان مطرح بود تا این که خود محمد دلبری در مصاحبه با یکی از رسانه ها، ضمن تقدیر از دستگاه قضا و نهاد نظارتی استان در بررسی عملکرد شهرداری قم گفته بود، شهرداری قم بیش از چهار هزار نفر پرسنل دارد و بروز خطا و تخلف در چنین گستره‌ کاری امری ناممکن نیست و باید با قاطعیت با متخلفین برخورد شود.

چند روز مانده به سفر حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران و هیئت همراه به استان قم، عنوان شده بود که محمد دلبری در داخل جلسه شورای اداری استان قم دچار عارضه قلبی شد و پس از آن نیز عنوان شد که وی برای مداوا به یکی از بیمارستان های پایتخت منتقل شده است.

بازهم شایعاتی مطرح بود مبنی بر این که با وجود مخالفت اعضای شورای اسلامی شهر قم با استعفای دلبری از شهرداری قم، پزشکان معالج آقای دلبری اجازه کار به او را نمی دهند تا این که امروز صبح محمد دلبری استعفای خود را به اعضای شورای اسلامی شهر قم ارائه کرد و با موافقت اعضای شورا، کار وی در شهرداری قم رسما پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز