خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خبر داد:

ثبت الکترونیکی محدوده‌ها و فرایندهای معدنی در استان

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۴۴۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از آغاز ثبت الکترونیکی محدوده‌ها و کلیه فرایندهای معدنی تا صدور پروانه‌های بهره برداری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، راضیه علیرضایی اظهارداشت: این امر با توجه به آغاز اجرای سامانه کاداستر معادن از39.12.16 در کل کشور، صورت گرفته و متقاضیان می‌توانند برای دسترسی به این سامانه به سایت اینترنتی cadaster. mimt. gov. ir مراجعه نمایند.

وی افزود: امکان بررسی محدوده‌های اکتشافی ثبت شده توسط متقاضیان و ثبت محدوده‌های معدنی در استان با اجرای طرح «ساماندهی و به روزرسانی محدوده‌های معدنی» می‌سر شده است.

علیرضایی تصریح کرد: اعمال وحدت رویه در اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین، کاهش مراجعات ثبت محدوده، اطلاع رسانی و شفاف سازی محدوده‌های معدنی، تسهیل انجام کار، امکان دسترسی به این سامانه در تمام نقاط کشور و کاهش اعتراضات از مزایای این طرح است.

وی گفت: با راه اندازی این سامانه، افراد می‌توانند فرآیند ثبت محدوده‌های معدنی را با صرف وقت و هزینه بسیار پایین و با اطمینان بیشتر از طریق سامانه cadaster. mimt. gov. ir ثبت و پیگیری کنند.
لازم به ذکر است متقاضیان محترم می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۷۰۱۱۳۶۵ و ۳۷۰۱۱۳۶۱ سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز