خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت انزلی خبر داد؛

برپایی 200 مرکز فروش فوق العاده در انزلی

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۳۷۳

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت انزلی از برپایی 200 مرکز فروش فوق العاده و نمایشگاه بهاره کالا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از انزلی، علی خودکار بعد از ظهر امروز در جلسه شورای نظارت و بازرسی این شهرستان با اشاره به تلاش دولت در راستای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی مردم در روزهای پایانی سال اظهار کرد: نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و مراکز فروش فوق العاده به منظور رفاه شهروندان در سطح شهرهای کشور برپا می شود.

وی از برپایی 100 غرفه عرضه و فروش کالا در نمایشگاه بهاره انزلی خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 17 اسفند آغاز به کار می کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت انزلی انواع پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی، خشکبار و آجیل و میوه با 15 درصد کمتر از قیمت بازار را از جمله کالاهای قابل عرضه در نمایشگاه مذکور برشمرد.

وی تصریح کرد: بالغ بر 200 مرکزفروش فوق العاده در انزلی برای شهروندان دایر می شود.

خودکار،اجرای طرح مشترک نظارتی ویژه نوروز به مدت یک ماه با هدف پایش مستمر بازار عرضه و تقاضا و تشدید بازرسی برعملکرد واحدهای تولیدی ، توزیعی و خدماتی را از دیگر فعالیت های اداره صنعت،معدن و تجارت انزلی خواند.

وی یادآور شد: شهروندان درمشاهده هرگونه تخلف در عرضه و فروش کالا و یا ارائه خدمات از مراکز مختلف می توانند گزارش و شکایات خود را به سامانه شبانه روزی ستاد خبری 124 و شماره 44421302 اداره صنعت، معدن و تجارت و یا شماره 44545952 بازرسی اتاق اصناف انزلی اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز