خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام خمینی گلپایگان:

نیکوکاران گلپایگان ۳۳۶ میلیون تومان به جشن نیکو کاری کمک کردند

کد خبر : ۲۵۸۱۸۹

مدیر کمیته امداد امام خمینی گلپایگان گفت: نیکوکاران شهرستان گلپایگان مبلغ۳۳۶ میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند.

سید رسول محمدیان شب گذشته در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در گلپایگان، با بیان اینکه نیکوکاران شهرستان گلپایگان درجشن نیکوکاری امسال ۳۳۶ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند، تصریح کرد: این کمک‌ها نسبت به جشن نیکوکاری سال گذشته بیش از ۲۵۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

محمدیان با بیان اینکه کمک‌های نقدی درجشن نیکوکاری ۱۱میلیون تومان و هدایای غیرنقدی ۳۲۵میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: این کمک‌ها در ۹پایگاه مستقر در سطح شهرستان، محل نماز جمعه دو شهر گلپایگان و گلشهر و مدارس شهرستان گلپایگان، جمع آوری شده است.

مدیرکمیته امدادامام خمینی (ره) گلپایگان با بیان اینکه کمک‌های نقدی جمع آوری شده در مدارس تحویل آموزش وپرورش، می‌شود، ادامه داد: کمک‌های غیر نقدی برای توزیع بین دانش آموزان نیازمند که تحت حمایت این نهاد هستند، تحویل مدارس شهرستان می‌شود.

محمدیان افزود: کمک‌های نقدی جمع آوری شده برای تأمین درمان بیماران صعب العلاج و ایتام تحت حمایت این نهاد هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری از سوی دفتر مقام معظم رهبری و دفتر آیت الله صافی گلپایگانی ۳۵۲ میلیون تومان پوشاک به کمیته امداد گلپایگان اهدا شده که برای توزیع بین دانش آموزان نیازمند تحویل آموزش وپرورش گلپایگان شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز