خبرگزاری کار ایران

فرماندار بیجار:

پژوهش و تحقیق یک رویه خلاقانه برای کسب موفقیت است

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۱۷۹

فرماندار شهرستان بیجار گفت: پژوهش و تحقیق یک رویه خلاقانه و هوشیارانه برای کسب موفقیت‌های روز افزون و پیش برنده است.

به گزارش ایلنا، بیژن زندیه روز شنبه در حاشیه بازدید از مسابقه سازه‌های ماکارونی ویژه دانش آموزان بیجاری افزود: نقش پژوهش و تحقیقات کاربردی در کسب موفقیت‌های دانش آموزان و پیشرفت‌های علمی موثر است.

وی افزود: پژوهش، برای استفاده از پدیده‌های موجود و دست یافتن به خلاقیت‌های عملی و فناوری به کار می‌رود و ما در نظر داریم که پژوهش و تحقیق را در مراکز آموزشی نهادینه کنیم و این مسابقات ورودی خوبی برای فعالیت‌های بیشتر و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است.

زندیه اظهار کرد: این نوع فعالیت‌ها می‌تواند زمینه پژوهش کاربردی را فراهم سازد زیرا دارای جنبه عملی و مستقیم حل مسئله است و ذهن جوان را درگیر سازه می‌نماید و نتیجه را به سرعت می‌بیند.

به گفته وی برگزاری این نوع مسابقات در بین قشر جوان با توجه به سرعت بالای رشد علم و فناوری در جهان موجب می‌شود، انگیزه کار بالا برود و از این طریق راهکارهای مناسب همگامی با رشد علوم در بین دانش آموزان فراهم شود.

فرماندار بیجار از استقبال بسیار خوب دانش آموزان از این مسابقه ابراز خرسندی کرد و گفت: این نشانه امیدوار کننده‌ای از توجه دانش آموزان به کسب علوم و رشد علمی است و در بخش نانو نیز انتظار می‌رود دانش آموزان و دانشجویان وارد عرصه شوند.

زندیه گفت: اشتیاق دانش آموزان برای شرکت و فعالیت‌های گروهی آنان مایه افتخار است و در این راه هر نوع همکاری که لازم باشد برای تشویق دانش آموزان و گروه‌های بر‌تر صورت خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز