خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان:

خانواده شهدا جایگاه والایی در نظام اسلامی دارند

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۸۹۷

فرمانده انتظامی لرستان گفت: شهدا برای برقرای نظم و امنیت و دفاع از ارزش‌ها، خون خود را نثار انقلاب و اسلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمد قنبری ظهر امروز در نخستین یادواره ۲۹ سردار شهید شهرستان سلسله که با حضور خانواده معظم شهدا، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، موفقیت مسئولان را مرهون فداکاری و از جان‌گذشتگی شهدا برشمرد.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا دارای جایگاه و مقام والایی هستند که انسان به آن‌ها غبطه می‌‎خورد، اظهار کرد: خانواده این عزیزان جایگاه والایی در نظام اسلامی دارند.

قنبری تصریح کرد: صبر و استقامت خانواده‌های شهدا باعث طراوت و جان‌گرفتن همیشگی انقلاب اسلامی شده و همواره یاد و خاطره این بزرگواران باعث قوت قلب مسئولان است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: شهدا برای برقرای نظم و امنیت و دفاع از ارزش‌ها، خون خود را نثار انقلاب و اسلام کردند و تداوم راه آن‌ها دینی بر دوش ماست اذا باید راه این عزیزان را ادامه دهیم.

وی یادآور شد: همان‌ طور که شهدا با جان خود از این نظام حراست کردند، ما نیز در پیروی از اهداف آن‌ها و حمایت از خانواده‌های گرانقدر شهدا که با صبر و شکیبایی خود درس استقامت را به ما آموختند، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

گفتنی است در پایان این یادواره، قنبری در جلسه خصوصی ۱۹۷ که با حضور خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات آن‌ها با رایزنی با سایر دستگاه‌های مرتبط مشکلات این عزیزان که در حوزه کاری سایر دستگاه‌های برون سازمانی بوده را رفع کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز