خبرگزاری کار ایران

به میزبانی کاشان :

مرحله نهایی مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشور در کاشان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۷۲۶

مدیر اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از میزبانی این سازمان برای برگزاری مرحله نهایی مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، سجاد مظفری تبار ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان کاشان که در سالن کنفرانس مدیریت این سازمان برگزارشده بود اظهار داشت: مرحله نهایی چهارمین دوره مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشوراز ساعت ۱۶ عصر روز یکشنبه هفدهم اسفند ماه در سالن ورزشی رضوی کاشان آغاز می‌شود.

وی افزود: بازی نخست بین دو تیم پدافند هوایی تهران با فیروز آباد فارس و رقابت دوم بین تیم‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با پاس همدان ۱۷ اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گفته وی، تیم‌های پاس همدان با فیروز آباد فارس و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با پدافند هوایی تهران در روز دوم مسابقات همزمان با ۱۸ اسفند ماه به رقابت می‌پردازند.

مدیر اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: سومین روز این دوره مسابقات با رقابت تیم‌های پدافند هوایی تهران با پاس همدان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با فیروزآباد فارس ۱۹ اسفند ماه در سالن رضوی برگزار می‌شود.

مظفری تبار تصریح کرد: ۲ تیم منتخب از بین چهار تیم در پایان این رقابت‌ها به لیگ بر‌تر صعود پیدا می‌کنند.

وی در پایان، ظرفیت‌های مرکزیت کاشان، امتیاز میزبانی در برگزاری چهارمین دوره مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشور در این شهرستان و دارا بودن پتانسیل‌های ورزشی کاشان را از جمله دلایل میزبانی کاشان در برگزاری این رقابت‌ها دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز