خبرگزاری کار ایران

مدیرمؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان دفتر اصفهان مطرح کرد:

برگزاری جشنواره پروژه‌های دانش آموزی استان اصفهان ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه در دانشگاه شهید مهاجر

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۳۳۵

مدیرمؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان دفتر اصفهان، گفت: ۱۲۵ تیم و ۴۰۰ دانش آموز در اولین جشنواره استانی پروژه‌های دانش‌آموزی استان اصفهان ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه در دانشگاه شهید مهاجر اصفهان به رقابت می‌پردازند.

به گزارش ایلنا، سیدعلی حکمت اندیش؛ عصرامروز در نشست خبری با خبرنگاران افزود: موسسه تبیان طی ۹ سال گذشته اقدام به برگزاری ۹ دوره جشنواره پروژه‌های دانش آموزی کرده است.

حکمت اندیش، اظهار کرد: جشنواره پروژه‌های دانش آموزی استان اصفهان در تاریخ ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه در دانشگاه شهید مهاجر اصفهان برگزار می‌شود.

وی، با بیان اینکه تمام آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره در قالب کارهای پژوهشی بوده است، خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان در تمام گروه‌های سنی در این جشنواره حضور می‌یابند، ۱۲۵ تیم در ۱۰ رشته تعریف شده و از ۲۸ مدرسه استان اصفهان در این جشنواره شرکت کرده و آثار آنها در دو روز جشنواره داوری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این جشنواره با توجه به امتیازاتی که به آنها داده می‌شود می‌توانند امتیازات خود را در نتایج کنکورسراسری لحاظ کنند تاکید کرد: از سال81 که مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان راه اندازی شده است ۵۰ هزار نفر از خدمات این موسسه استفاده می‌کنند و عضو خانواده تبیان اصفهان هستند.

وی با بیان اینکه تولید نرم‌افزارهای علوم اسلامی و بازی‌های رایانه‌ای و نرم افزار مذهبی، ادبی و هنری در دستور کار مؤسسه تبیان قرار دارد، افزود: در این راستا بیش از ۸۰ عنوان نرم افزار تولید و منتشر شده است.

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز